8 december

13.10

Haha bara för att jag slutade 11.50 idag NANANANA!! :P sen har jag lärt mig att göra iordning marsipantårtor asså med marsipanöverdrag :D det gick bra hehe ^ sen fick jag med mig lite bröd hem.
Japp och nu så har jag vart hemma en stund, checkar Våra bästa år , det är inte så bra egentligen, den serien är så seg! :O haha men liksom det finns vissa som bara är för söta där och som man bara måste följa (a).  Sen lovar jag att jag ska gå och sova en stund o sen jobba vidare med mitt musikarbete (: men vi får se hur det går ;P  just de..sen måste jag sätta upp min adventsstjärna oxå (a) hahaha. Hörs senare gott folk, ciao!

16.11

Ååh bara för att jag tycker att jag sov lite för länge, när jag vaknade så var det helt plötsligt mörkt, o det är inte så kul tycker inte jag iaf haha :S det är faktiskt rena självmordet att gå o lägga sig i sängen  haha då är man fast direkt, omg ^. Så man kan säga att jag har tagit igen lite förlorad sömn nudå från de sinaste dagarna ;P hehe men liksom sen skulle jag ju fortsätta med musikabetet men det går inte riktigt nu för asså jag deckar snart ihop, nu är jag ju ännu tröttare än innan jag la mig haha xD, oh gush potatoes. Ska nog käka lite, min mage kurrar ^^ tihi kommer sen.. 

22.40

Haha MJAU ! <3 Nu har Rebboo o jag lekt FJORTISZZAARRR! , yeah alltid lika kul moahaha xD check this out ;)

117812-11     
                                                                                                                                            

MJAUU <3

117812-12

HEETA ! <3 Chrissy & Rebboo goes ÖVERHETA xD

117812-10


OH HONEY I LOVE YOU  <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå, VBÅ är bra !!

2006-12-10 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0