CABARÈ !! :D

                                            
KOLLA IN DEN HETA CABARÈTRÖJAN !


meehn hallå hallå, kolla in den HETA tröjan va, cabaré 30-års jubileum ;D bara för att vi fick lyckan att vårat sista år blir ett 30-årigt kalas och den är liiiilaaa  haha!


ÅHÅHÅH CABARÈ WIHOOO :D

Shit asså vilket drag ^ haha fast det kommer lugnt bli ännu värre imorn ! :O Jag kommer dö haha nerrå, det är ju trots allt tredje året för mig så jag ska väl ha någorlunda koll på mina nerver nu (a) jaja men ååhh HAN <3 var där !! Iiihh jag ba: men omg :| han har sett allt ! haha fast iofs jag anade att han skulle dit eftersom han e släkt med...aa xD såå men våran dans ägde ju så liksom inget att skämmas för o sången gick ju bra den me ;D
Tomorrow så blir det att gå upp tidigt dåe ;P yeah men det klarar jag, har ju bara haft prao klockan gåupphalvsexoåkamedbussentjugoöver i två veckor nu så HAHAHAHA x) but DAMN det här var kul, let's doa det ännu bättre imorron , YIEEHAA!! TJOHOO ;D tjupptjupp på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0