dagen efter

CABARÉ !!

         
            
    

Heeej alla. Haha bara så att ni vet så är jag huuur trött som helst nu, borde inte blogga men kände mig tvungen för jag måste skriva om cabarén igår. Ja iaf det var allra sista gången för oss nior nurå..shit så sorgligt "/ o alla ba när vi skulle åka hem..hejdå *kram* hehe Anna började gråta som vanligt xD men ehm ja..lite vemodigt är det att vi inte får vara med längre buhäää! ;P
Men till showen då..åh det gick jättebra och vilken stämning det är precis innan man ska gå in på scen..uuh det är såhär man får en kick typ xD men ah vet inte hur jag ska förklara men det är sååå kul! :D
Sen så kör man bara järnet och publiken älskar en (a) ehm jaa xD men det gick asbra verkligen, alla gillar våran dans nanana tror jag :P sen sjöng vi ju oxå och det stod tillochmed i tidningen idag ^^ att det var  "Många fina sångframträdanden" det var ju trettioårs-jubileum, lite häftigare känsla får man då jao. Haha innan vi skulle bli sminkade igen o allt så skulle vi ju käka pizza haha och ett år så råkade jag ta fel..så jag tog en annans mat, yepp kul liksom :P haha men vadå jag hade aldrig ätit ciabattagrejjs då så jag visste inte att det INTE skulle vara runt HAHAHHAHA xD omg... 8-) yeah sen i vår så ska vi ju åka till Stockholm och watcha some nice show..vi får se vad det blir den här gången. Första året åkte vi på "Grease" sen andra året blev det  "Mamma mia" shit det var grejjor det ! ;D

 
haha ja men nu så ska jag slå in mina julklappar, har äntligen varit i stan o köpt lite klapps ^^ men är inte klar än, ska ner på centrum här sen o shoppa lite till..ih men det är nästan roligt att vara ute i sista stund ! Weey de har öppet till åtta idag, igår var det ännu mera nattöppet, ända till tio nanan, I know because my father has a AFFÄR here xD haha..TJAA OCH HEJDÅ !


22.43

Jahapp nu har jag varit på bio :) Djävulen bär prada, ganska bra film faktiskt att rekommendera för er som inte sett den, men ingen ungdomsfilm direkt haha :P ja asså gud det var asmkt folk där :O men ja såklart det var ju gratis xD haha lov o gratis, kan det bli bätre? nej jag tror inte det ;P haha sen är det karaoke men eftersom jag gick med mamma idag så struntade jag i det hehe x) det kom så plösligt så hon följde med (:  typ så kände jag igen alla, piinsamt -.- sen hade vi ju cabaré igår och yeah sure att inte alla känner igen mig ! :P nejrå men många borde göra det, usch usch xD haha ja men nu tycker jag att Madde kan skicka bilderna till mig ! faktiskt..så ja pappa hörde inte att vi ringde så vi fick gå hem, men så kallt var det inte, jag har ju trots allt en überskön och varm jacka. Den är grön om ni ville veta x) haha från BIK BOK för ngt år sen ;) jaja men nu så ska jag slå in mina julklappar tror jag, gjorde nämligen inte det förut (a) nananaa men tjarrååå , tjupp tjupp.

Kommentarer
Postat av: Liisa

DU HAR KÖPT TILL MIG IDAAAA !! WHOHOOO, nej jag är inte alls nyfiken 8-)

2006-12-22 @ 19:30:04
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: CHERRII

hahaha neeejdåå xD men åh jag e värsta nööjda hallå (a)det är värsta klyftiga ^^ även om priset blev lite högre, men shit the same, det är du värd :) (L)

2006-12-22 @ 19:49:27
Postat av: Liisa

VADÅÅ, hur mkt kosta det? :O:O:O

2006-12-23 @ 02:14:36
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Cherri

10 kronor mer ^ hehe, nyfiken i en strut xD haha aaw :)

2006-12-23 @ 11:39:42
URL: http://christiine.blogg.se
Postat av: Jessica

aawh så söta bilder honey (L)

2006-12-23 @ 14:55:35
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Chrissy

auuw tack sweeetie :) (L)

2006-12-23 @ 15:03:32
URL: http://christiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0