föreställningen fortsätter..

Nemen TJENARE ! x)

assåå nu sitter jag med fett mkt fondation/brunkräm i fejjat..liksom vi måste ha det hela dagen -.-' men ah det är snyggt iaf :D sen så kom jag ju på att jag kunde se VBÅ idag , wiie men bara för det så missade jag slutet , gaah de stod bara o gapade o så blev det en såndär spännande låt på slutet..men vad dem sa missade jag ! Sry Sara (a) hahah :P.
Ikväll är det cabaré igen :D sista föreställningen ! :O shiit det måste gå vägen :) men det gör det, maha, ehm ja typ kvart i fem ska vi vara där igen o då ska vi äta pizza ! HAHA jag låter som ett litet barn ba: Åh pizzaaaa (a) ja bra Christine -.- xD yeah hahahhaha.. men nu ska jag avsluta xP hehe ska lägga in lite bilder sen I think..I löööw pictures ^ cabaréphotos ;D haha yeah so watch out! See ya <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Chrissy :O va lågt att bara hoppa över det ^ men vettu, jag ska nämligen se i morgon, bägge pogramen! du är det min tur & berätta, det var aslänge sen. Fast du kanske typ har Jullov nu med, i don't now that liksom,

2006-12-21 @ 20:33:19
URL: http://klompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0