första praodagen.

haha okej nu så hade jag tänkt o skriva om min första praodag på Sonstorps bageri :P kortfattat , DET VAR KUL ! :D ehm öh aah hahah xD...

Först så åkte jag med pappa då liksom, hej jag vågar inte åka själv första dan, I don't know them (a) HAHA men shit de är så trevliga :D och så roliga ^^ och såå retliga -.- han min handeledare har fått värsta såret efter att ha fått en motorsåg genom.. nu ska vi se va han sa xD haha jackan, tröjan och skjortan. :O scaaaryy!! HAHA men iaf aa det är värsta långa killen där med xD aa just de, typ jag behövde gå på toa men han trodde det var för att jag hade fått tårtbottensmet över hela tröjan ( okej nååågot överdrivet )

jag: vart finns toaletten?
han: eh men du kan tvätta dig här, *pekar lite längre bort*.
jag: eh oke..
han: hehe om du inte ska göra något större :P ^^
jag: omg.. :$ *asg* HAHAHA xD piiinsamt!

okej till mina sysslor då ^^  jag fick...
knäcka skitmånga ägg ! :O så nu kan jag haha.
kringla typ 1000 lussekatter och bullar xD haha
fick packa bröd i påsar, bullar,..vetelängder m.m
sätta på etiketter och nita lr typ sätta fast röda band runt påsarna :P
göra tårtbottnar, ååh den degen asså, maräng iih oooh I love i t ! (a)

Sen typ massa mer men aah , det var nice iaf nanaa nu ska man bara vara där i 2 veckor minus en dag till då xD hahaha omg men okej , ciao ciao alla ;D

Puss o Pill i rumpan *citerar Rebboo* HAHAHA xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0