FREDAAAG! :D

TJOHOOO allihopaa ! :D tänk för att idag är det fredag o sista dagen i skolan för vi har prao i två veckor framöver o sen är det cabaréträning ^^ nananana (a)

IDOL idag och det är ju den stooora finalen ! :D Iiiihhh jag vet inte vem jag vill ska vinna men ah vi får se haha Rebboo <3 & Ida <3 har ju sina röstkampanjer vad jag har förstått yeah så jag får se helt enkelt vem som är bäst idag :D yepp ska återgå till vardagen nu och syselsätta mig med ngt kul lr nått xD yeah men aahh nu vet ni :)

16.38

Nu hade jag tänkt att åka och köpa lite godis tills ikväll och så dårå (a) antingen så åker jag med mamsen lr så försöker jag väl ragga upp ngn på vägen , maha xD yeah! Men jag återkommer, because it is fun to blogga !! xD

19.50

Nu äre IDOL dårå (a) haha FINAL hallååå iih det ska bli så spännande att se vem som vinner :D hehe sen kommer jag väl att få se Rebboo & Ida <3 i publikeliten som dem kallar sig (: yeah och nu så har jag laddat upp med lite gowdis och snack med Jessica på msn <3 <3 

HEJJA ERIK OCH HEJJA MARKUS ! hahaha xD *kan icke bestämma mig* ^^

&
- Lisa, jag älskar dig oxå !! <3

20.45

Nejmen gud vad svårt det blev asså !! usch de är riktigt bra båda två :O fast jag tycker nog ändå att Erik var bäst i första ronden så då är min ställningen såhär än sålänge,


   
------Erik---------Markus-----

1:a  -  1         -          0 
             
2:a  -  1         -          1   
              
3:a -   0         -          1


spänningen är olidlig ^
BRB!! ;D

117812-8

23.24

Okej nu vet ju alla att Markus vann ! ;D hehe men usch det var ju såå jämt ! :O Jag visste liksom nästan inte vem jag ville skulle vinna ;P men jag tror jag ändå höll på Erik men ja Markus e grym han med ! ;) så that's fine ^^ haha och jag messade Rebboo haha och hon tyckte att höjdpunkten var när Darin kom :) aaw  HAHA *skojja*  Hoppas att Erik oxå får sitt kontrakt och blir en framgångsrik artist, yeah I think so tihi o DANNY! :D:D wiiiie men Tjarråå x) 

117812-9

Kommentarer
Postat av: Lisa

aawh, alltså, du är så underbar.

2006-12-01 @ 23:31:24
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Chrissy

awh, gumman du e såå sötast!

2006-12-02 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0