FRIDAY !

Ååhh hahaha shit mina fulla muggar, bloggen funkar igen! Ett mirakel har skett minsann :D haha :P
Ja idag då så har vi haft cabaré hela dagen nere på Folkets Hus. Åh man blir så hungrig, liksom man får vänta så länge innan vi får gå o äta...men ja ja ehm..vi tränade och visade upp våran dans och jag o Madde sjöng ;P , åh en kul grej hehe när vi tränade på dansen där nere i foajén sista gången då ba kommer dem ner o säger att vi ska sjunga, o så springer vi till scenen o sen liksom skulle vi börja sjunga. Ja det gick ju bra, *ANDAS* that's what friends are for *ANDAS* keep smiling, keep shining *ANDAAAS* hahahahhaaha xD iih omg, de skrattade åt oss (a) vadå bara för att vi var lite anfådda..FÖRLÅT! xD haha ehm neej :P. Haha snart om typ 2 tim så ska jag till vi till Mathilda o ha julklappsbyte o lite party party :D. Jag o Madde var nyss o köpte lite julklappar, japp vi är sena ute x) yeah o jag e nästan säker på att jag kommer att få Maria o börja skratta typ NÅGRA  enstaka gånger haha *ironi* seriöst hon flabbar jämt åt mig, ih yeah vi har kul ihop :) så min fredagskväll är uppdukad för fest, japp trevligt trevligt, jag vet ;)
 
Igår då så ba sluta min prao :(  det var faktiskt kul där! Jag fick göra mig en tårta o ta med hem, tihi en Opera blev det ;P hehe men hare alla ! PUSSHEJS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0