Iih ;D

23.50

haha äntligen så fick jag svar av Ola igen :D iihh ^^ här är det ! 

  Skrivet den 2006-12-09 23:16:32 
 

Haha det är ju nästan komiskt, här satt man o tänkte på dig och så loggar du in , ååh det skulle vara värsta bästa om du kunde svara mig nu, är ensam hemma o allt, så kan jag få lite glädje i ensamheten?haha sitter o käkar bilar här fresten, dura? (a) HAHA..men ah vet du ? Idag har jag samlat ihop iaf 12 mailadresser, iih ska försöka fixa fler, det ska nog gå :D hehe du ska VINNA de där Björnarna, asså vi Olafans e ju intsällda på att du ska vinna alla så här röstar vi på för fullt , :)
Åh det skulle vara så kul om du vann ! Grattis igen, och så kanske jag kommer upp o tittar, då ses vi :D iih PUSS! /christine

Jo just det, kolla gärna min press, en bild där uppe hehe som många har på sina sidor för att alla ska bli påminda att rösta på dig tojohooo, vet inte vem som gjort den men den är väldigt fin iaf :D


Svar:
Tack så mkt VARENDA RÖST är viktig.


jag ska kolla din press nu!


kram Ola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0