slapp & stress

15.00

Jahapp då var klockan 3 igen ^ haha. Det var kul på bageriet idag oxå faktiskt ;P, kom hem för en stund sedan..har vilat lite sen dess, lyssnar på en massa gamla grammofonskivor jag hittade när jag skulle leta efter pappas Rolling Stones LPn. Sen så skulle jag verkligen behöva bli klar med mitt svenska o musikarbete nu alltså..för annars blir det inte bra :/ så jag ska försöka sätta igång med det nu, ska bara ut med vovven först maha!

17.10

Okej nu känns det lite bättre iaf här för jag har kommit en till bit nu på mitt musik och svenskaarbete så det är positivt ^. Men här är det inte lugnt en endaste stund för klockan 6 ska jag till Curtan på tjejkväll med Ida så här kan man inte vila :/ som jag så mycket skulle behöva ! Jag måste ju gå och lägga mig direkt när jag kommer hem -.- även om jag säkert inte kommer att göra det så får jag ju ändå bara skylla mig själv imorronbitti ! :( yeah men nu så måste jag ta något o stoppa i magen känner jag, halleluja minsann det ska bli gott haha x) så tjingtjong på en stund vet inte om jag skriver något mer här idag men vi får se, hejhej.

Lite senare, sisådär 21.00

Jag och Ida har varit på Curtan på tjejkväll ^^ vi blev indelade i grupper och tävlade lite. Jag o Ida kom i samma grupp nana ;D och vi vann båda tävlingarna ! Tjohooo :D En av vinsterna var en biobiljett hehe, lyx (a) Men ah det var trevligt iaf, mycket godis hade de att bjuda på oxå :P och så fick vi middag ;) vi gjorde ven egen ljusstake och lyssnade lite på rekotrns information i början haha, det mindre roliga ^^  mm men puss o gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0