SNÖ !

ehm hej alla, gott folk jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag kände bara för att skriva lite här :P
som alla vet så är det snart jul o liksom det kom lite snö idag ! :D Wiie haha och jag följde Rebboos exempel på att göra en snöängel, bara dagen till ära you know ;) såå nu är vi glaadaa ^^ snösnösnö (a)
jao...mamma då håller på o tjatar om att jag ska städa o massor men ah bäst o lyda, men har faktiskt dammsugit hallen nu ^ yeah jag är så duktig jag vet :D hahaha xD Imorn så smäller det, cabaré för hela slanten ! :D då kör vi genrepet inför publik, bara för att vi ville ha fler föreställningar i år ;P iih ska bli kul ^^ så jag kommer nog inte vara här så mkt på två dar lr nått, för på torsdag så äre föreställning again för skolan , sen ska man hem o soooova xD och efter det så blire pizzaätning och sedan är det dags för the BIG BIG SHOWTIME, TJOHOO jag längtar :D meen hare bra alla ! PUSS O HEJ  <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, Jag som tycker du är duktig och städar typ jämt xD

2006-12-19 @ 20:40:04
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: CHRISSY

haha jaa ! men jag blir ju typ aldrig klar (a) MAHAHA xP

2006-12-19 @ 20:55:16
Postat av: Sara

asså, på den biten måste jag hålla med, pedant ? xD

2006-12-21 @ 20:34:12
URL: http://klompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0