An ordinary day

hum...idag så trodde jag att jag skulle dansa men så var inte fallet för det var tydligen på lovet! :O Asså här är man välinformerad om ngn xD *NOT* 8-) men ah, iaf så då går jag imorn , men förra gången tyckte jag hon var så tjurig emot mig, galna kvinna säger jag då ! xD HAHA men hallu..det är ju sant okej men nästan, jag tar åt mig för så små saker..jag e konstig, I know men så e det! Sen stackars Ida som blev inlåst på toan, hehe jag tror minsann att han är lite kär i na, så gölligt isf ! ^^ men aah nudå så sitter jag här, borde plugga egentligen..e typ ledsen för Lisas skull, hon var inte så glad den annars jätteunderbara tjejjen :) <3 men man måste ju få vara arg ibland oxå :p yeah så nu ska jag väl sätta mig o läsa ut den förgrymmade boken vi har som uppgift och typ börja på mitt musikarbete lr nej matte blir det nog...haha :P sen äre LOST gott folk! ;D DET får man inte missa ;p okej, PRISON BREAK e ändå det bästa men ändå..(a) I like both!

Puss&Kram på er alla (: / Christine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0