DANS !!

Hallåå ååh nu har jag haft dansuppvisning och det är alltid lika kul :D
men ehm..liksom det ska alltid vara några där som inte typ borde vara där eller äsch jag vet inte :P de snodde de vuxnas fika iaf typ liite, men hallå grymt ! Så gör man inte xP yeah mamma Chrissy är i farten haha xD vi dansade till Gossip Folks / Missy Elliot. It was fun ^^ o jaa sen fick man godispåsar , yeyy !! :D haha ehm japp 8-)  men vadå jag har min barnsliga sida kvar oxå , always ju ! :)

Yeah men ah nu är jag hemma iaf , lyssnar på lajte bra musik hära ;) ACDC mfl. Toppenmusik det där assåå..men iih imorn är det IDOLfinal AAHH jag vill vara där ! :O men jag har aldrig fått vara där "/ bajsigt är vad jag kallar det alltså ^

Måste plugga lite nu som vanligt..o jepp vi hade No-prov idag och det gick faktiskt ganska bra (a) jag e nöjd nöjd nöjd för jag är nöjd o jag är glad för jag är nöjd xD aa lr nått sånt xD

Pusshejs alla ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0