Depp och återigen depp...

Jaha jag och Vibbe som skulle till Norrköping o se på Ola igår var det ju tänkt, men nej de hade såklart skrivit fel på hans hemsida. Det var i Göteborg. Så det kan gå hörrni...sen på kvällen det var ju helt ofattbart! Danny åkte ut ur IDOL och han var min absoluta favorit. Jag skäms som bara den att jag inte röstade mer på han, men det är inte bara jag, det är hela svenska folkets fel! Varför ska samma sak hönda Danny som med Ola. Ja det är faktiskt så..Ola åkte oxå ut pga kanske att man trodde han skulle sitta säkert men gud jag har inte lärt mig än..liksom ibland så orkar jag bara inte rösta. Jag är så arg på mig själv men Danny kommer lyckas ändå, jag  vet det! Så nu är det bara o vänta då. Se om det händer något runtomkring han. Hehe jag kom ihåg när jag fick reda på att Ola hade en egen hemsida, det var väl en vecka efter att den hade uppdaterats, japp sen dess har jag helt vart fast. Jag har börjat snacka med dem mest underbaraste personerna som finns, alltså allvarligt, de är verkligen  guld värda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0