SKOLTRÖTT!

hahahahaha omg jag e så arg så det inte är sant, det är nästan kul lr aa kanske inte ;P men iaf jag blir så *humhum* arg på min svenskalärare alltså hej o hå här kämpar man allt och så fattar jag inget o inte hur hon förklarar o allt blir bara skiit..men det går bra sen jag vet men det är jämt såhär, det känns som att jag inte kommer klara det o allt är så himla rörigt uschuschusch!! Fresten så lyssnar jag på Darin om nån ville veta och jag är stolt!! SÅ nu var det sagt oxå :P men jaa bara för det så måse jag skriva upp så att ni förstår att jag INTE kommer o hinna :/

onsdag - ska till curtan (anmälde mig,= måste..så dumt eftersom vi har hur lite tid på  oss somhelst att hinna klart med allt!) So-prov sista lektionen, måste hinna..

torsdag - alla nior ska dra till Bergska för att få information om deras program, baah -.- jag ska ju ändå inte gå där! Sägs at vi ska ha NO-prov men det går ju inte fattar dem väl själva när vi inte är där :S

fredag - gå till folkan o se på film.."så knullar fiskar" lr nått aa jag vet , ser inte fram emot den :O men iaf måstemåstemåste hinna lämna in allt o sådär..

där är dagarna där jag itne har tid med lektionerna som vi annars har de där dagarna och som verkligen behövs, lektionstiden alltså. 

Svenskaarbetet är inte klart än , *suck* hittar ingen mer fakta typ + tusen franskagrejjer jag måste ha klart!  :/ so-prov, no-prov ( I have to TRÄNA!)

Positiva saker i all depression är att jag hann klart med bilden idag och recensionen e typ klar sen gjorde jag o Maria klart intervjun i engelskan idag , sjukt skönt att vara klar med det !

Okej, nu struntar jag om det blev tråkigt här men det är min blogg och jag kände för att skriva såhär idag..här skriver jag ner mina tankar o känslor så GOODBYE, !




.....................men åh så har hon raderat det oxå , åh fan nu blir jag riktigt less , ska jag behöva skriva om allt o ändra allt som andrats fast jag inte kan ? Jag har ju inget mer lektionstillfälle på mig !! :'( SKIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!

o bara för att jag råkade glömma mitt bibliotekskort , fick jag skäll av hon som satt där, det brukar ju ananrs gå så bra med bara personnummer. Men mm hon var ny! ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0