Wednesday

Right here and right now I'm sitting here haha och jag ska försöka blogga en del dårå (a) ;P bara för att alla andra har blivit så himla bra på det xD yeah men iaf jag kom hem för en stund sen..det blev lite övertid idag med Bengt eftersom att vi skulle träna på sången som jag och Madde ska sjunga på cabarén! :D

sen måste jag säga Grattis till typ två personer innan jag glömmer bort det :P

GRATTIS till Vibbe för att hon fyller 18 idag :)
&
GRATTIS till Lisa som tydligen har blivit moster :D iih!

sen om jag tänker lite framåt här nurå så måste jag nog ta tag i mitt pluggande igen -.- asså baah att det aldrig tar slut..mm men idag hade vi iaf det där SO-provet och det gick nog ganska bra, det kändes så iaf ^
imorse så var jag och Anna på Curtan och skulle bli visade runt i skolan och verkstan, de skötte det väl sådär och prata typ inte med oss..det gjorde de andra ist :S men asså de håller typ på mest med sina datorer och så satt vi o såg på b.la "Hem till Midgård" och "Bert" haha åh guud det var typ två stycken killar där som har gått på vår skola aa och så hade de tagit fram filmen på cabarén, o bara för att vi dansa me moppar 8-) shiiit pinigt jag ba:

J - meh 2004 då var ju vi med :O 
A - hehe ja :| men nej va pinigt  !
J - hahaha omg nejj de får inte se !!
A - haha (a)

När vårat nummer kommer:

Jocke *tittar upp och hinner hejda sig* 

jag tror nämligen han skulle säga ngt sjaskigt ! -.-  

men sen typ så kommer dem till vårat nummer igen och då sitter jag brevid han o han ba:

han - men det där är väl du? ;O
jag - meh JAA redan!! -.- xD haha :$


okej nu kom Rebboo den sköna in på msn ;) hum åh jag älskar hennes humor eftersom jag tänker likadant maha xD såå hon e den rätta (a) HAHAHA jag e såå romantisk men eh ja hon ville att jag skulle skriva nått om henne <3  o bara för att vi diggar Amy Diamond *not* xD yeah men ändå ^^


men jag återkommer ! Ciaoiiis <3 



typ tillbaks igen...men nehe de sa inte till så jag får väl skita i den där konserten ändå då, klockan e liksom sju nu!  :P sen tycker jag inte om vissa ibland..BÄÄÄH! Jag är inte nån som bara finns för att jag ska finnas, hoppas jag inte iaf -.-....asså att vissa kanske tar mig för givet, men jag vill inte bara vara nån i mängden !! TACK O HEJ..

WHOOPSIDAISY!!!!

21.04

Men shiit höll på o glömma haha eller jag gjorde  det men ändå.. LOST nu gått folk, tjingelingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0