Fredag !

Tjo & Tjim i lingonskoga! ;D

Idag har man vart i skolan som vanligt, haft lektioner, raster, mat, gympa, you know guys :P hehe ja sen slutade man 13.35 SOOOFT riktigt skönt må jag säga :D ehm sen dårå lite senare ikväll så ska jag på återträff med konfirmationen, det ska bli kul. Vi ska tydligen titta på någon film (som jag inte visste någonting om) :O så ja ba hoppas att inte jag är med! xD

Klockan 20.00 då som alla borde känna till så börjar IDOL för tredje gången i rad nu ^^ flicksen på Olas sida, de flesta i alla fall ska dit , sjukt kul för dem asså xP men själv så skulle man ju gärna åkt dit, typ asså det var nära att jag gjorde det tro mig (a) men det blev lite fel så nu är det alldeles för dyrt ! Men men , life goes on anyway ;)

Ne nu ska jag jag iväg och shoppa skivor med mamsen, hehe kanske kan tigga till mig en ^^ haha nerå men det är så mkt musik jag skulle vilja ha nu förtiden, haha ajja hörs o syns !

Puss & Kram // C <3

117812-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0