Gymnasiemässa + Fest

iih idag då så började det med att Jag, Madde och Ida skulle vi o kolla in gymnasiemässan i Norrköping, mamma skjutsade oss efter mkt om och men men aah så snäll hon är :) ja iaf så där var det ganska så mkt folk hehe skitjobbigt, lr det var ganska kul faktiskt, man fick en massa gratisprylar och så ^^ hihi.
Jag och mamma blev intervjuade av NT oxå ! Jag gick fram till en kock såhär o skulle prata lite me honom om den linjen osv. ja och så kom då reportern fram och ville skriva ner lite saker, vadå kändis ? ;p
hehe ja sedan så shoppeliloppade vi lite , ett vit och svart randigt linne och ett par leggins från Gina Tricot, sen ett par örhängen o en present till Sandra, dit ska jag ikväll, hon har fyllt år så nu blir det fest maha, hon ska ha maskerad så himla kul nanana (a) jag är en blandning av en massa sakeer tihi ^^ men jaa och idolerna missade jag ju men men sånt e livet :/ även om jag inte vill se dem haha ! :p

Hejhej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0