Sunday morning

Tjollahopp alla ! ;D

Today så är det söndag haha och jag sitter och lyssnar på  "Sunday morning"  med No Doubt, riktigt bra är den, och så passande just nu så det inte är klokt maha xD Idag då så tror jag väl inte att det händer så mkt
för det första så ska jag väl göra mig i ordning, äta frukost, borsta tänderna och allt sådant där vanligt grejjs ^^ jao sen så är det såhär att jag skulle behöva plugga en massa, men får se om jag verkligen orkar det :O annars så får jag ta smällen imorn lr asså ne jag helt enkelt måste plugga järnet av mig idag, vi har lixom två prov nästa vecka och det är inte dem allra lättaste heller :p engelska och fysik. Fysik snälla hjälp mig någon ! :O jag verkligen humhum suger på det rent ut sagt hehe men nerå det ska nog gå bra (a)
igår var det fest, och ja det var ganska så kul , åh tacos fick vi, såå klassiskt när det gäller party, men vadå det är ju gott! :D hahaha...sen så mot slutet så blev det väl lite såhär jaha hahah, jag , Madde och Ida lekte lite med Maddes mobil (a) vadå besatt`? ;D sen men ååh jag måste nog ta och köpa nya Starlet, jag får ju absolut inte missa Olas sista krönika , det vore för hemskt ;/  jao men nu är det nog dags att avrunda denna ointeressanta berättelse om min söndag ehm hehe ;p jag sitter o lyssnar på musik oxå om ni ville veta, det är det bästa, I LOVE MUSIC <3, haha man skulle ha en tröja med den texten mahah men noo nu säger jag hejdå haha, ciao ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0