svar av Ola , plugg och annat

mahaha japp så sant så sant, fick mitt 5:e svar av Ola idag ^^ det var väldigt interessant faktiskt, jag fick ju reda på att han ÄLSKAR Guns N' Roses :D <3 hehe iiih , det är så roligt för nu tar han mer tid på sig att logga in, det uppskattas alltid :) och alla bombar som vanligt maha, det är lite jobbigt men men xP.

Jao och sen har vi ju då det här med pluggandet! Asså jag blir galen på alla prov och sådant annat trist! :(
Liksom, nej vi hade inte alls matteprov, två franskaprov, noprov inlämning av ritning, engelska och svenskatest, shiit jag tror jag går och gräver ner mig ngstans! ;p allavrligt , jag orkar inte med o plugga, jag är såå slö :p
men nu iaf så sitter jag här med fysiken för att vi som jag har nämt förut har fysikprov på torsdag, *suck*
och sen så har vi engelskaprov på fredag :O *suck igen* -.-.

Annars så sitter jag och lyssnar till en jätteüberfin megadunderbra musik hehe :) just nu en låt Anna skickade till mig :p det är Journeys "Faithfully" how beautiful :') yeah och nu så har jag gjort klart en grej till svenskaarbetet, det är så att jag har gjort en grejj till min framsida, skitfint blev det! :D riktigt nöjd faktiskt ^^
OH GOSH! :O guud, så kommer vovven och skrämmer livet ur mig moahah xD jaja men Tjarråå <3


117812-7


and Lisa, I miss you so much! ILOVEYOU <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0