blää

hallå vad arg jag blir -.- jag smsade Anna och hon svarade direkt på de tre första sen ba när jag frågade om jag kunde va med henne o Jennifer då svarar hon inte!? Om hon inte hade pengar kunde hon väl ringt iaf, eller så ville dem inte att jag skulle va me, nehe schyst då :P sen smsade jag Maria men alltså hon har nästan aldrig sin mobil på, jag blir galen!

men iaf så jag drog ner med mamsen, hon fick följa med mig o äta på Åbergs, maten här hemma räckte inte till mig xP och nu är jag jättejättejättemätt -.- jag tog förstås en skumraket efter lasagnen oxå..lagom mäktigt! haha sen ville hon att jag skulle hjälpa henne och pappa i affären men ah jag bad henne skjutsa hem mig ist så sa jag att jag kan plocka påskris xD det är billigare än att köpa. maha men jag vet inte om jag vågar riktigt än för den björken jag tänkte ta ifrån, den står precis utanför våran tjuriga granne :O haha men okej jag ska ta mig i kragen ^^ whoho.  Haha juste en annan grej, när vi kom ut från kristallen så efter en stund så ba höll jag på o gå in i en såndär lampstolpe typ hahahha xD omg..

nu är jag oxå bara allmänt trött, ska ju till Sälen imorron :) så måste vara utvilad ;P eller haha jag kan ju iofs sova i bilen. hoho mitt rum ser ut som ett bombnedslag IGEN! -.-' hej det spelar ingen roll hur mkt jag städar ju det blir bara värre hahaha..

Ha det!
/Chrissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0