Duktiga jag

Whoho nu har jag varit jätteduktig tycker jag faktiskt!
Jag har klippt och lagt grenar i stora soppåsar, haha
det kallar jag att arbeta! (a) jag är inte riktigt klar än
men det sista kanske päronen skulle kunna tänka
sig att ta ^^ mina händer orkar nästan inte mer. Får
rivsår och massa ju xD huhu.

Nu så har jag ätit iaf :) det gick ner.
Men det var ganska så torrt, ingen
sås till :P haha jag gjorde riset, höll
på att bränna det (a) HAHA!

Yes om en timma så ska jag på dans oxå (;
Trevligt trevligt ^^ eller ehm..jag menade
ÅÅHH JOBBIGT! xD för hon har så jobbg
uppvärmning tycker jag xP hehe. Nu är det
väl jobba lite till som gäller och sen så är
det dags o dra sig upp till storängen.

TJABBA!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har han visst -.-

2007-04-01 @ 17:34:24
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Sara

jaha, men h var det, ähh jag är inte så bra i stavningen men jag skäms inte för det, trololo :) jag fatta att inte lill-sara var jag men liksom okej, jag kan vara sara. that´s coolt x) awh, jag tycker om dig oxå, den bästa chrissy i världen hell yeah.. ps. detta är inte ett aprilskämt :D (L)

2007-04-01 @ 22:15:32
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0