Familjemiddag!

YEEY nu ska jag berätta lite kort om familjemiddagen som vi anordnade idag! Först var jag hos Maria ett tag och så gjorde vi iordning oss och sådär sen klockan 14.30 samlades alla i hemkunskapssalen och fick lite uppgifter o sådär ;D (eller vi tog tag i saker själva faktiskt haha, elever skötte allt, ascoolt) jag och Maria sammarbetade väldigt bra, vi arbetade väl tsm i stort sett hela tiden ^^ jaa vissa gjorde mindre och vissa gjorde mer men alla hjälpte till iaf :) och det verkade som att de flesta tyckte det var jättekul att lägga upp rätterna på faten, tjohoo ^ och alla föräldrar blev nöjda o glada. De tyckte att maten var god även fast potatisen hade hunnit kallna hahah (a) aah och emellan maten o det där så visade vi filmer som vi gjort och jag och "min" grupp visade upp dansen vi gjorde till cabarén. Så det blev en lyckad kväll och väldigt rolig, man kan inte ha annat än roligt när man är så många och lagar mat och sådär, och våran klass är så himla härlig ^^ hihi. De flesta xP men yeah allt funkade som det skulle typ så det var ju bra och jag glömde att ta kort som vanligt :/ ajja, ååh efterrätten var värsta GODA! :O iih "havreformar typ o sen marsansås och hallon" iih alla ba moffade på xD HAHA. Yes men nu ska jag sluta, hoppas att ni har haft en bra kväll ni med! PUSSOKRAM <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Alla bara åt och moffade så jag fick bara en form -.-

2007-04-20 @ 22:22:35
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Lisa

jaaarå, jag har också haft en bra kväll ^^ tihihihi, ÄLSKLING, DU BETYDER (jag kan inte skippa the romantic snack liksom)

2007-04-21 @ 00:40:46
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Madeleine

jamen.. bara en form utan nått i..

2007-04-21 @ 13:26:24
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0