men ååhhh -.-

åh va jobbigt, nu när jag äntligen tog modet till mig att gå upp och ta lite grenar så var hunden där -.- så dem sitter säkert och kollar men liksom det är ju inte hans träd men aahh ni skulle bara veta hur han är! baah då får jag väl gå ner i den stora skogen ist.. haha o jag ba kom där med en sax, normalt liksom men jag hittar ingen sekatör xP såå ciao återkommer.



haha och nu så har jag gått ner i skogen och där har de typ kapat alla träd och just på björkarna så fanns det inga grenar -.- det är ju just typiskt xD HAHA men sen så hittade jag några iaf, så nu har jag lite grenar att hänga upp fjädrarna på ;D ska lägga ut bild sen så får ni se hur det blev, mohaha måste bara hitta fjädrarna oxå (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0