Prison Break

ALLTSÅ!! Det var ju så bra o sen ba POOOFF, HATA PRESIDENTEN! -.- nu ba är ju bandet värdelöst som dem sa och nu är typ allt förgäves, alltså regissören gjorde det här dåligt tycker jag xD hahaha liksom, njee såhär ska det ju inte sluta!! BAJS på han! mawha, hum jag har lov, jag måste kanske packa, det är sent snart och hahahaha jag har inte lust o gå o lägga mig än. HAHA en rolig grej (tycker jag) maha, jag ba tänkte ringa Rebboo när han den där typ asiaten slog på Michael, jag ba "andaaaaaas, herregud, IDIOT!!!!" haha o jag ville typ berätta allt det för henne men aahh jag gjorde inte det (a) HEHE. pusseliiiiiiiiiipuusss

mohoho o ni tyckte mitt påskris va fint, va snälla ni e xD haha lite nåra fjädrar men shit the same, smakfullt måste jag säga ändåå ^^

haha btw, hela dagen har jag tänkt på ordet påskris, stavas det så? xD haha öh jo det gör det väl men asså det ser så konstigt ut! :O haha ajja...tjuupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0