Rent

Hej!

Weey igår fick jag ett brev från Degeer om att jag kunde få två fribiljetter till musikalen RENT som elever i årskurs tre har satt ihop ;D iihh jag fick två stycken! :D va kul haha ^^ jaja och ååh jag vill ha mjukglass! Men mamma kom hem så hon kan skjutsa ner mig, åh med tuttifruttiströssel (a) yeah, perfa.

Sen har de lagt tak på altanen nu, jätefint blev det :) mysigt o sitta där under sen. Det är jättevarmt här, skönt men alltså efter att jag cyklat hem så var jag humhum xD o så var det typ inte kallt nånstans! :O klibbigt o dant. Hoppas att ni har en skön dag ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara

OOOH, jag ville ha träffat dig oxå. men jag ska inte dit ;/ åhh, jag vill så gärna men ja -.- juppjupp har klart 4,4 km två ggr nu men det bli oftast 2,3 km bara men hey jag har inte bra kondis x).

2007-04-26 @ 16:06:33
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0