Sälen!

Sara: "KOM HEM!"
I'M HOOOOOOOOOOOME MY DEAR! ;) haha åh jag har typ suttit o tänkt i bilen och aa vad jag ska skriva men yes det får bli som det blir ;P

Tisdag.
Jag, syrran och pappa "Drar till fjällen" haha, vi kom fram någon gång vid kvällningen. Jag satte igång med maten, chili corn carne :D mmm så gott!! Ja så kollade vi TV och lite så sen gick vi o la oss.

Onsdag.
Vi började dagen med att åka lite slalom, jag och Sophia iaf ^^ det var kul men jag blir jämt så trött i liften 8-) jaja sen så det vanliga, vi åt, såg på TV och hade det allmänt trevligt :)

Torsdag.
Denna dagen blev det inte så mycket med fatiskt, vi tog en promenad till högfjället och handlade, sen så efter några timmar så kom mamma och Fredrik ;D hihi och då åt vi gott samt spelade spel och massa.

Fredag.
Vi gick upp tidigt, gjorde iordning matsäck och åkte kammen (längdskidor) haha japp och så landade vi i Hemfjällsgraven och fikade :) det var mys. Haha sen var det ju en annan gåta och komma hem, det är ganska isigt i spåren nu mahah men det gick! ^^ Senare sen på kvällen så åkte vi till Majkens sylta och såg på hockey, Modo-LHC, hejjahejja Linköping!! Jaoo men de vann ju inte men i söndags gjorde dem det :D hehe men iaf det bästa var ändå att världens sötaste boy fanns där!! :O alltså shit jag dog, haha o sen ba så satte det sig några fler söta killar brevid vårat bord (brevid mig) aa hahha o jag ba *svälj* hahaha xD o sen ba efter en stund så kom det tre till till samma bord! HAHA och där var jag död, jag var i himmelriket just då hahahaa :D och Frippe ba "Chrillan det är bäst du sätter dig på andra sidan nu va?" hahaha absolut INTE! (a) men yes och jag skulle filma han men jag var tvungen att zooma så mycket så man såg han knappt :( men iihh han va ASSNYGG, vit/svart randig tröja och brun va han och han hade mörkbrunt typ rufsigt hår, alltså jättefint (a) aoo o sen på kvällen så ringde jag Rebboo o berättade allt haha jag kunde knappt andas xD WEEY!


(haha jag visste inte att jag hade svartvitt på så det ser lite såhär dystert ut men det blev ganska vackert ändå tycker jag ^^)

Lördag.
Jag och pappa stod över kammen den här dagen haha, ist så åkte vi en tur uppe på vårat fjäll (; och Fiffi fick springa lös, sen så *minneslucka* xD haha eller nej fresten vi åkte ner på "Kallsång" haha med Lasse Berghagen i spetsen och så var Amy Diamond där xD men hallå hon sjunger faktiskt otroligt bra (a) sen så var Lasse Kronér där oxå och hej han va jätterolig hahahhaha xD ehm, sen Janne Åström och Jessica Andersson, hon var där förra året me haha och då tog vi kort xP HAHA. Ehm men det var väl bra..sen så åkte vi till stugan och åt påskmiddag, iih det var jättegott och så fick alla påskägg o sådär :D mm och senare sen så spelade vi spel om jag inte minns fel, "Pratmakarna" haha Fredrik blev äkta imponerad av mig, whohooo mahahaa! Pappa smällde lite smällare också japp och så spolar vi fram tills vi gick o la oss.


(allt var inte framdukat då men sill och potatis xD)

Söndag.
Vi vaknade, åt frukost och vilade lite, sen åkte jag och mamma slalom i Lindvallen, några åk sådär ^^ haha sen så hann vi nästan inte hem förns vi drog till Majkens igen, trevligt trevligt,ååh de har asgod pizza där :O ahh jag tog Hawaii båda gångerna vi var där :)


haha det där tyckte jag va kul xD göra en pizza i liften typ 8-) och den andra bilden, alltså jag kunde ju stått närmare (a) haha men så tänkte inte jag då, men iaf Lindvallen är det där och den "kända" snögubben ;P

jaoo och nu orkar jag inte berätta mer xD så, idag åkte vi ju hem som ni kanske vet :P Men här kommer iaf en film jag kokade ihop xD haha en liten rundtur i stugan vår ;O hahaha o när jag visar bastun jag råkade zooma in på skylten på dörren haha jag tänkte inte på att de där figurerna var.....xD HAHAHA men aah och bara för att det hörs när jag zoomar hahaha xD




Hoppas att alla har det bra därute, jag mår finfint typ eller jag fick reda på antagningsgrejen när jag kom hem :| läskigt men ja vi får se hur der blir..

PUSS <3

Ps. Sara, tack så hemskt mycket för alla kommentarer sötnos :) 9 st hahaha dessutom så blv du min 500:de kommentar!! iih Grattis! <3 hehe bra jobbat xD och Lisa o Madde hade nån där me ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHA, så ba har du också tagit kort på billys pizza reklamen i liften xD hahahaha! (L) KUL ATT DU E HEMMA IGEN (L)

2007-04-09 @ 21:45:52
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: vibbe

tack detsamma <3

2007-04-09 @ 21:59:20
URL: http://vibbe.blogg.se
Postat av: Jessica

HEEEEJ CHRISSY !! VÄLKOMMEN HEEEEM (L)

2007-04-09 @ 22:09:59
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

haha, nej, jag såg inte filmen xD hahaha

2007-04-09 @ 22:10:33
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Sara

awh sötnos :) wow grattis till mig, jag har lugit i asså x) haha. men va grymt! o det känns bra att ha dig hemma mkt bättre så, du var borta fööör länge. :)

2007-04-09 @ 23:14:22
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0