Shopping in Nrkp ;)

Japp då är den här dagen snart slut då. Imorse så skulle jag med bussen 07.35 till Norrköping med klassen för att gå och kolla på några rättegångar i Norrköpings tingsrätt. Jag sov inte så bra inatt, kanske berodde på att jag var så besviken på beskedet jag fick från Degeer, eller rättare sagt poängen. Jag vet ju inte om jag kommit in än. Men iaf när vi väl var där så skulle vi få vara åhörare för två rättegångar. Lärorikt faktiskt.

Sen när vi var färdiga där så drog jag, Maria, Anna, Sandra, Joesphine, Malin och Matilda till stan men Sandra och Josephine vek av en bit före. Vi andra gick och åt på Tacobar, jag tog en "Taco shell", det var väldigt gott faktiskt :) hehe men jag smakade inte på guacamolen (a) Ja sen så sprang vi runt i lite olika butiker, jag hittade en körsbärströja på BikBok. Jättefin tycker jag att den är, får lägga ut bilder sen på alla inköp jag gjorde haha. Det blev tre styckna. Förutom tröjan så köpte jag ett par vanliga silverörhängen på Glitter och ett par nya solglasögon från Indiska. Haha jag ser ut som en mygga i dem men skitsamma!

Efter det så fikade vi loss på Fräcka fröken (: trevligt men jag var så himla trött. Höll ju nästan på att somna ;P Jag letade förbryllt efter en ny vårjacka men hittade dessvärre ingen :/. Så skulle jag leta skor oxå men nu finns det ju nästan bara ballerina men jag söker inte dem, inte än. Inne på Vero Moda där Anna skulle prova en klänning så hade vi lite kul där vid hytterna haha och ja jag var trött 8-) hahaha! Jepp så kollade vi ännu fler affärer tills vi blev så trötta så att vi tog spårvagnen hem samt fick springa som dårar till bussen xD haha och när vi kom fram så sa busschauffören till oss att "Ni behöver inte springa, det är lugnt, två minuter kvar. Ni kan ju vända o springa tillbaka" Ja men tjena hörru! :O haha. Vi kom hem ungefär 16.30 och då följde Maria med mig in på Nugget och jag provade en jättefin blus :/ ååh jag vill ha!! :D Därinne så var det en kille som dessutom snackade om typ Nanne Grönvall, Idol-Marcus och Andreas Johnson. Tänk om det blir Rockslottet i år med :D Det har talats om att det inte skulle bli av i år men hoppas ;D hihi sen så gick vi till Cocos oxå, föredetta Plagg men där hittade vi inget speciellt. Därefter promerade vi hem. Haha det tog ett tag att skiljas åt, jag orkade nästan inte gå hem höhö och det var så skönt att halvsitta där i solen o bara prata (a) hihi men ah det var min dag det.

Jo juste, jag såg en jättesnygg kille inne på Sisters/Brothers men jag har fortfarande inte kommit på varför jag känner igen honom så som jag gör :| ÅH kan någon skicka mig några extra hjärnceller? (a) haha.

Tjingelingen på er ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Taaaaaaaack (L)

& tack för att du tyckte tröjan va fin ^ & cluedo är askul ;D haha.

2007-04-10 @ 19:32:51
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

åhh, jag skulle ju fråga dig de där med beskedet. åhh, ego mig -.- men får göra det en annan dag (a) hoppas de löser sig o blir bra endå :) (L)

2007-04-10 @ 22:26:03
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

det går verkligen inte att kommentera din blogg men jag vill ju få fram det här!!

Jag ville ju fråga dig om beskedet åhh ego -.- men hoppas det löser sig o går bra endå (L)

2007-04-10 @ 22:38:38
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Lisa

aaawh, körsbärströja :')

btw, du är sötare !

2007-04-10 @ 22:42:05
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Jessica

ÅH tror jag har sett den där körsbärs tröjan, men det skulle vara konstigt. För jag har inte vart där inne på jättelänge!!! Kanske var någon annan stans .... :S

2007-04-11 @ 00:20:44
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0