Städa

JAPP, nu städas det här, jaja Jessica du behöver inte..jag vet vad du tycker HAHAHA! xD men jaauu iaf, jag tänkte att jag skulle filma rummet sen när det är klart, jag tror att jag städar bättre om jag har ett mål typ (a) förutom att det ska bli fint då xD haha men jag har aldrig kunnat filma förut för det ar längesen det blev HELT klart -.- och DET SKA DET BLI IDAG!! lovar! :D hehe jag tror jag måste stänga av datorn för hej den segar ;P msn e oxå skitsegt men jaa jag återkommer, ska visa mitt förkläde jag gjorde i slöjden oxå! ^^

haha sitter o lyssnar på rix, alltså han som är i studion nu kan inte uttala namnen ju! xD baaah på han.

PUUUUUUUUUUUUUUUSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah jag behöver inte vad :O ? Städa? Joooo det behöver jag lätt, HAHA! Men jag fick faktist bort det som luktade igår, men vad det var vet jag fortfarande inte ^^ Anteckanr du? ^^

2007-04-22 @ 15:21:28
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

HAHAH, men chrissy dååå! hahahaha sweetie (L)

2007-04-22 @ 16:53:18
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0