Vårrevelj

Jaha då blev man väckt lite fint på morgonen sådär då av Vårreveljen. Jag sprang upp o titta haha för jag har aldrig lyckats se dem när de är utanför mig tror jag xP förra året oxå kanske ^^ men ja pappa sa att du stod i första ledet Madeleine, jag tror inte jag såg dig, såg lite ryggar lr när ni gick förbi. STOLT xD
o vetni mitt öra lr, jag ba okej ehm.. peta där o så nu är det jättemkt lock, asläskigt :| yeah vi drar till IKEA sen :D men nu ska vi åka ner och kolla på när de spelar.
TJOHOO !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha sorry. Vet du vad, vi har nog aldrig marscherat utanför dig, och om vi nu har det så var det inte förra året för då marscherade vi inte överhuvudtaget. Dessutom gick Anton i första ledet.

2007-04-29 @ 12:37:13
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0