ångest

gaah, jag kunde ju åkt men jag orkade inte.. o nu fick jag reda på fler artister som skulle komma och som jag diggar fandå, men äsch en annan gång.. ska ju dit nästa helg o har inga pengar typ så kändes bara onödigt plus att jag ser dem nästa vecka, hahaha vilken ångest jag har, jag får jämt det efter ett beslut lr nåt xD dessutom är jag ensam ikväll så skulle ju passat bra -.- blöö , men jag får väl städa lr nåt, behövs VERKLIGEN xD om nån har lust att göra nåt kan den ju smsa, för er som har mitt nr alltså :p hare bra , avis på alla som är på Kungsan idag !

btw så hade jag världens läskigaste dröm inatt, vi skulle typ ut på nån pir o nu är allt jättesuddigt men iaf hum jag, Maria och Anna gick nånstans o så ba ser jag att dem tar upp cigaretter o börjar röka xD :O sen när vi kommer fram förvandlas dem till Lisa&Jessica ist tror jag xD haha o så går jag och Jessica ut på piren och så säger Lisa nånting lr nån annan och då vänder jag mig om och det där vi gick på va typ jättesmalt så jag o Jessica plumsar i med kläder o allting för vi höll varandra i handen haha xD sen hörde jag henne säga under vattnet "Chrissy släpp min hand!!" det blev panik liksom! haha (a) mm o det var jättesvårt för den satt typ fast :| men så gick det till slut o sen ba skulle jag försöka simma upp men så var det som stopp typ jag tog i med armarna men kom ingenstans liksom, asläskigt!! :| :| o sen så vaknar jag precis när jag försöker simma upp en gång, jätteläskigt, jag ba hoppa till.. uscha säger jag bara -.-'

puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahah värsta drömmen!! Jag skulle aldrig släppa din hand ju!! (L)

2007-08-25 @ 21:35:14
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0