Britney då 8-)

HAHAHAHAHHAHA jag satt och bläddrade igenom OKEJ, haha fick mig ett gott skratt när jag läste det här om Brittan:
"Jag är för dödsstraff. Den skyldige ska få sitt straff så han lär sig tills nästa gång."

hahahahhahahahaha xD o såhär skrev nån från OKEJ-redaktionen:
"Antingen tror Britney på ett liv efter döden... eller så har det eviga festandet skrämt bort ett par hjärnceller eller två i huvudet."

hahahahaha (a) åh jag tyckte det va jättekul.. min barndomsidol btw! (a)

ajja, nu ska jag ner och möta Maria, sen ska vi käka glass! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Precis, förstår inte riktigt vad han ser hos henne

2007-08-14 @ 15:24:28
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm
Postat av: Madeleine

Aa, fast jag tror han har tröttnat lite på na'. Iaf om man läser lite lunarinlägg och så, där hon bönar och ber om förlåtelse. Hon har skrivit med Efraim nån gång och då skrev hon att han hade gjort slut. Dock vet jag inte om dom pratade om Anton eller Thom, men jag gissar på Anton.

2007-08-14 @ 18:57:52
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0