Hård dag!

Japp jag kommer då inte längta till måndagarna precis :p första lektionen var dans, det är ju iofs kul men idag körde vi mest grunder och teknik o sådära. Måste ju lära sig det först liksom xD och så ville hon se vilken nivå vi låg på. Vi ska börja med jazz, alltså ha det dem kommande veckorna. Grunderna till jazzen är ganska lika balettens så jaa och eftersom att inte jag är nån höjdare på balett så var det lite knivigt men det gick faktiskt bättre än jag trodde :D och jag fixade det där med hållningen själv, nästan hon kollade bara om det var rätt typ, *stolt* fast nu har jag märkt att jag har asont i ryggen, så fort jag går upp om jag har legat så gör det asont!!! :( hel....! Men ah , sen hade vi gympa sista lektionen, hoppar över de övriga lektionerna xD o hej han såg jättesträng ut först men sen va han värsta snäll, ganska iaf ^^ och fan jag tror inte jag blivit så svettig på nån av Kjells lektioner på högstadiet xD här körde vi hårt! o jag menar hårt! hahahaha 8-) men iaf och när vi skulle köra skottskärran så hade jag typ ingen ork kvar i armarna så jag ramlade innan vi körde igång men sen gick det bra mahaha, längtade efter att man kom till andra sidan, xD för på dansen körde vi armhävningar o skit.. känns att man inte har tränat i sommar alltså 8) hahaha! Men jag har fortfarande bra kondition, på korta sträckor, HAHA ne men antingen var jag först lr bland dem första, förutom skottskärran (a) känner mig lite duktig faktiskt, fast de e lite läskigt jag är som en hund jag ger mig aldrig, dem kan ju springa hur länge somhelst liksom, inte jag då men jag ger mig inte i första taget, kämpa kämpa x) oj va långt det blev nu, men mm jag har ont i hela kroppen och är astrött, lyckades inte somna förut men vilade lite :)
jaja nog om mitt prat, det är en dag imorgon med.. den längsta på hela veckan åka med tjugo i sju bussen och så slutar vi tjugo i fem :D (not) -.-' men ah två danslektioner iaf :D sen har dem konstigaste duscharna :O lr man får vatten i ansiktet när man sätter på dem :O om man inte vet det innan alltså .. xD

heerråå!

Kommentarer
Postat av: Linnea

OLA Och OLAFAMILJEN ROCKAR =D!!!
Då ses vi på höst turnen!!!!
Längtar såååå mkt!
Take care Kramar Linnea

2007-08-27 @ 20:07:49
URL: http://myranz.tjejsajten.se
Postat av: Jessixca

Hahahaha ! Men liksom, jag gör typ det. Så läxorna är väl bara att ta tag i. Jag kan ju inte byta skola för att dom ger oss läxor liksom ^^ Sen tycker jag om att den är mer seriös, då kanske jag tar det mer seriöst också ^^ Eller hur jag nu ska förklara.. ;p
Klaart jag gör! Vill träffa dig med sötis :D

2007-08-28 @ 06:50:19
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0