Klapplek

Idag var en bra dag! :) sovmorgon plus att vi slutade tidigt, jao det gillar vi! Hade kulturhistoria (har aldrig haft det förut) sen svenska och dans nånting xD haha men vi dansade inte idag utan pratade bara och jag har nog aldrig tyckt att det varit så intressant när någon pratat :O hon hade bekväm röst att lyssna på o bra tonläge haha 8-) men o så sa hon intressanta saker. Vi ska tydligen få lära oss om kroppskännedom o grejs, självkänsla och självförtroende och så kunde man få massage (a) o så berättade hon om när hon var i Kenya där hon fick lära sig afrikansk dans av några som inte hade ätit på flera dagar och att de hade världens livsglädje och att dem dansade jättebra och att det var så fattigt där o massa hemskt, började nästan gråta när hon va klar :p och så tog hon upp massa viktiga saker o sådär, lärorikt :D haha och innan den lektionen började så satt vi utanför för det var låst och hon var försenad fy på henne höhö o så skulle vi ringa till henne o Kalle ba "Hej det är Kalle från ES1a" haha det lät som om han typ jobbade där xD sen så frågade hon i telen (Pia) om elen hade kommit han ba *tittar sig omkring och på en tjej som sitter en bit bort o typ ser frågande ut om det är hon som är Elin lr Ellen* hahahhahhahahaHAHAHAHHAHAHA xD de va SÅ KUL!! han ba "ne hon är inte här" hahahahahhaa oh herregud, alltså ELEN = ljus , lampa med mera xD om ni undrade vad som var kul.. den var tydligen sönder. Ao sen körde de nån klapplek som oxå va lite rolig, "klapp, klapp, klappklapp, klapp" haha. O nu ska jag duscha! :D hoppade i poolen förut haha, men nu ska jag fräscha till mig ^^

haha o jag o Maria hade så kul på bussen hem idag, vi satt och sa massa ord baklänges o massa xD hahaha
ttelaot
nidrag
gnipökrron
hahahahohihihihhooho.



pusshaaaaaaaaaaaj ;D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du verkar trivas :) KUL SÖTIS (L)

2007-08-23 @ 18:36:05
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag skrev BARA för din skull :D hahaha ! Närå ^^
Sådär var det på våran nu också :O dom har målat om och har massa nytt, snällt xD HAHA! Fast det var värsta kul :) Så det tycker jag att du ska göra ^^ Alla lärare behandlar en helt annorlunda bara för att man inte är elev längre xD Skitkul!! ^^

2007-08-23 @ 19:52:19
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHAHAHA eller hur xD Det var ju så ^^ Jag trodde aldrig att jag skulle hälsa på. Men äääsch! Det var kul :D och jag lär hälsa på igen 8) Hahah.. matteläraren ba ni får jättegärna komma hit och plugga med läxorna någongång efter skolan! Man ba yeah right xD Fast dom är snälla :D
HAHAHa dom ba börjar bete sig som värsta kompisarna istället, skulle ju va lyckat ^^

2007-08-23 @ 19:58:34
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAH "Hon är mer manlig" hahahah wheey lyckat Chrissy sötnos :D
Åååh, ja det är jättekul faktist ^^ jag tycker fortfarande den där är svår xD ahhaha

2007-08-23 @ 20:21:33
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

Närå, jag skulle aldrig tro nått sånt om dig :O NOWAY LIKSOM xD (L) Men jaa, den delen diggar jag med :D Typ bästa ^^ Och när Petter sjunger om Hammarby och söder, I LIKE IT ! hahahahah ^^

2007-08-23 @ 21:06:33
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

hahaha, jaa, det har han, men den är liksom bra :D:D haha, tycker du inte? :D

2007-08-23 @ 22:29:02
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Stinaaa

Chrissy! :O :O ..de pratade om ljudErik häromdagen, på Rix morgonzoo :')
nån mejlade in och frågade varför han hade kjol (a) hahaha.

2007-08-24 @ 11:22:02
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0