Trötter

image285

Åh jag känner mig helt mör i kroppen, fatta att jag redan är trött och vi har inte ens haft riktiga skoldagar ännu! -.-' jag vänjer mig förhooppningsvis, haha man typ längtar efter bussen hem hela dagen, gjorde jag iaf idag.. fast ska bli kul sen när vi börjar dansa. Hade våran första historialektion idag maha, rätt så cool lärare fick vi där, yeey haha. Även om det varit en trött dag haha så var det ganska kul oxå :) vi fick träffa tvåorna respektive treorna som går dans eller teater. De hade gjort lite "lekar" som vi fick vara med på och på så vis skulle vi lära oss deras namn, sen fick vi säga vad vi hette o så ville de gissa om man gick dans eller teater xD sen fick vi fika ^^ men bullarna tog slut innan jag kom -.- typiskt höhö. Jao sen hade vi en lite rolig rundvandring med tvårona imorse, seriöst två killar av dem som skulle visa oss, HAHAHAHA så himla roliga! Den ena killen ba "ja inatt var första gången jag såg hela Lejonkungen, den är asbra ju :D jag blev pigg igen när Scar kom, han är cool!" hahaha o massa annat, jag suger på att återberätta roliga saker men han var verkligen rolig, gick och garvade med Anna hela tiden xD jaaa men så åkte vi hem, hann inte med trebussen så fick ta halvfyrabussen. Där träffade vi Malin :D så hon berättade lite hur det va på hennes skola o sådär, juste imorse så åkte Sandra med samma buss oxå! Waooh ehm och nu har jag varit nere på musikskolan och bestämt ny sånglektions-tid, pratade en stund med Agnes utanför, det verkar som att hon är nöjd med sin klass o det där oxå :) hahaha hon hade inte min mamma i gympa men det har Ida x) jaja slutbabblat, nu ska jag vila lite igen, somnade en stund förut (a) så skönt jag kan knappt hålla huvudet uppe xP

en trött Kram / C

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja, sånna lekar är så pinsamma. Du ska bara veta vad vi gjorde idag. Du vet den där leken.. öhm *ska försöka förklara* Man sitter i en ring, och så ska den första säga sitt namn (tex Camilla), sen ska den andra säga Camilla, och sitt namn (vi säger Agnes). Sen ska den tredje säga Camilla, Agnes och sitt namn. och så går det runt sådär. Så den som är sist ska säga allas namn liksom. Jag var näst sist!!!!! Så sjukt jobbigt xD jag kom typ inte ihåg nått namn ^^ HAHA
Sen körde vi speeddating, men det var värsta kul xD HAHAHAHA! 8) Om du ville veta ^^
Å hallå, du är inte ensam om att vara trött. Jag har bara gått en dag och är helt slut xD skulle jag lägga mig nern u skulle jag somna direkt xD Jag försöker hålla mig vaken ^^
Och nu fick du världens längsta kommentar xD Sorry ^^

2007-08-22 @ 19:40:22
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

Hahaha vi gör det :D Det är kul liksom ^^
Jag ba börjar halv 10 imorgon, och jag vet inte ens vart jag ska. någon park eller nått ^^ Kul liksom -.- HAHA xD
-
Vad duktig du är :D jag kom ihåg till typ mitten, sen sa det stop xD HAtar sånt där. är så pinsamt xD HAHAAh och färskpotatisar har ju minne 8-) HAHA
8-)
Nope, no Camilla i min klass xD vad jag kommer ihåg just nu iallafall. Finns massa Jenny iallafall xD HAHA
hahahaha allså.. hon delade upp våran klass och våran pararellklass i två. så typ några satt på innersta raden. och några yttersta raden. Så skulle dom i yttersta raden flytta sig en åt höger varje gång hon sa till. Under den minuten eller så man satt på den platsen snacka man med den mittemot :D Hon typ gav oss löjligaste ämnena att prata om ^^ Var skitkul xD och jag känner att jag förklarar jättebra! men aa, jag kan inte förklara liksom ^^ Haha, Men du vet typ som det brukar va på tv. typ så var det xD

2007-08-22 @ 20:06:13
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHA hallå, jag typ kunde inte säga något om Ola. En fråga var typ om största artisten, jag ba ööhm.. allså jag har nog ingen speciell 8) LIksom lilla plutt, jag kunde inte säga det xD Jag är dum (a)
Sen nån ba fråga hur jag känner så många runt om i landet (jag sa att jag bott hos kompisar och så i sommar, lite här och var xD) Jag visste inte vad jag skulle svara :O Men aa, det gick bra.... och nu vet du detta ocksp ^^

2007-08-22 @ 20:18:57
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0