Farmor - 80 år!

Igår var jag i Mariestad och firade min farmor som fyllde 80 år i tisdags :) de bor i Skövde men min farbror äger ett pensionat i Mariestad så vi sov där, jätteskön säng! haha. Det var iaf jättekul, jag har verkligen världens mysigaste och bästaste släkten!!! Plus att alla är så musikaliska ;O Magnus tog fram gitarren och lirade lite, asbra! Kanske ska lägga handbollen på hyllan? haha bara för att skryta lite så spelar han i Skövde IFK som ligger högt upp i elitserien, vet inte var de ligger nu men de har varit etta och tvåa, o så kan man ju se matcher med honom på TV, jag tycker faktiskt det är lite coolt xD

Nu ska jag klä MIN gran!! :D mamma fixade en riktig liten perfekt julgran till mig, whoho nu får jag användning för det lila julpyntet jag köpte ^^ ska matcha mitt rum liksom!


Kommentarer
Postat av: Sara

ÅHH, ÄRRE HAN DEN SNYGGA :D :D ? grr på han ^^

2007-12-23 @ 19:03:22
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Madeleine

Haha det gör du rätt i. Mitt sällskap var väldigt enigt, Sebastian och Thomas håller med mig, även Sabina.. Alla andra är konstiga..

2007-12-24 @ 21:45:34
URL: http://laiho.blogg.se/sthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0