Peter Johansson

Han är så jäkla bra! Jag älskar hans riv som han har i rösten, whoho go go för musikalartister! Han är tydligen från Norrköping ^^ min syster känner hans syster ;O tror jag.. haha men kolla det här klippet, såå bra :D
lyssna speciellt på den första låten när han tar i på slutet "Bohemian Rhapsody" när han sjunger "and now you're gonna throw it all away" ah jag ryser o sen första gången han sjunger "I'M FALLING IN LOOOOVE" i "I want to break free" o så ba råkar han ta sönder en bit av golvet när han hoppar xD




"mamma mia mamma mia mamma mia" *viftar med fingrarna* haha xD

Kommentarer
Postat av: Sara

HAN ÄR BRA! hahahahaha, det är roligas när golvet går sönder xD xD har det inspelat, men de är bara för att olis va me då 8) NANA. :D

2007-12-09 @ 17:14:06
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Jessica

haha värsta kul i början, jag ba "Shit, det här känner jag igen. Såg nog avsnittet.." Sen ba sitter Ola där x) hahaha , KLING (i)
Men jaa, han har skitbra röst :O Det kommer jag ihåg att jag tyckte när jag såg programmet, synd att han inte sjunger eller sådär, så man kan köpa (hostladdanerhost) hans skiva ^^

2007-12-09 @ 18:07:55
Postat av: rebboo

haha jag me, vi känner massa där å nåra jobbar i dom fabrikerna, DE E GOOOTTT :D

2007-12-11 @ 22:01:37
URL: http://rebboo.blogg.se
Postat av: carro

JAG & BROWNIE SÅG HONOM IGÅR
:'D

2007-12-16 @ 20:47:49
URL: http://carolinelarsen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0