12-13 februari.


gårdagen.

117812-64 117812-63

Haha först på franskan så skulle vi köra spel i slutet , mohaha o liksom jag vann första gången mot Madde! Aa men sen när jag skulle köra mot Sofia, heej hon gick nästan i mål innan jag fick börja -.-' bara för att hon är bra på franska, iofs det är jag med men jag hann ju aldrig börja haha typ xD. Man skulle iaf svara rätt på franska meningar så fick man slå tärningen^^. Yeah ni fattar ellerhur? :D
Jao sen så på matten så fick vi ett gammalt nationellt prov att träna på, mm det var ju lätt *inte* men ganska faktiskt, hade rätt så många rätt xD HAHA *det rimmade* (a). Mm som ni ser, lite allmänt galen är jag där xD ööhhm men man måste göra mattelektionerna lite roligare ;P.

idag.

Japp idag var det ganska så soft faktiskt ! ^^ Vi började halv nio, skulle samlas nere utanför Pingstkyrkan och sedan gå in för att lyssna till en farbror vars namn var Sioma som var med i andra världskriget i ett av koncentrationslägren, Auschwitz. Sioma Zubicky, född 1 juli 1926 i Berlin i Tyskland, författare, en av de överlevande från Auschwitz. Sioma har skrivit boken Med Förintelsen i Bagaget. Han har också medverkat i filmen Brott i Paradiset. Haha han var rolig den farbrorn haha xD vilken humor :) sen så var det ganska intressant att höra men samtidigt väldigt..ja vad ska man säga, konstigt..liksom svårt att förstå hur det här kan ha hänt "/ men iaf han visade sitt nummer han hade intatuerat i armen, stackaren gå omkring med det i hela sitt liv och behöva bli påmind! Människor är ju inte som något klädesplagg, man märker inte en människa fast tydligen så tyckte Hitler att det var okej, OCH att döda en massa judar och inte bara judar utan hur mkt folk som helst, bajs på han! Sen i slutet så köpte jag Siomas bok. När vi var tillbaka i skolan så skulle vi ha bild, ja det gick ganska bra faktiskt, blev nöjd med mitt öga (a) haha men så långt kom jag inte..vi håller på med popkonst och jag ska rita av en bild av mig o Madde :P. Sen vare mat usch usch , kokt fisk, me don't like :P. Fast man kunde ta rösti oxå och det dög väl xP haha yeah och till sist så skulle vi alla i cabarégänget samlas och titta på videon, iih det är så pinsamt att se sig själv (a) HAHA :O men det gick bra, var kul att få se alla nummer x). JAHAAOO det var då allt för mig, tack o hej ! <3 *hahaha bara för att det oxå rimmade!*

Kommentarer
Postat av: Lisa

SKA DU TILL STHLM IGEEEEN?!?! :D:D:D:D

2007-02-13 @ 19:19:19
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

MEHH, jaaaaa, klart vi ska träffas då ju :D

2007-02-13 @ 19:26:38
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

vadåå, har du ingen sängplats? ;/ checka med rebbo ;) hahaha

2007-02-13 @ 19:44:59
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0