ÅH :|

halluuw! hej jag är nere för att jag fick G+ på mitt engelskaprov "/ alltså det var bara ett lr två poäng i från VG! :O och jag ska göra bättre ifrån mig på engelskan liksom , jag ska vara bra på språk :P det kändes ju bra när jag gick därifrån men sen ba nehe så får man sådär dåligt -.- men iofs det finns dem som får sämre och så sitter jag o deppar men ändå, jag ska ju fan ha VG, egentligen så skulle jag faktiskt kunna få MVG men i engelska är det svårare än i franskan, för det är grammatiken som spökar ^^. Franska är jag iaf nöjd med, tror aldrig jag fått sämre än MVG. yeah that's right.

sen Lisa som svar på din kommentar, så ja jag ska sova hos Rebbo ^^ hehe. Fresten du, det står om High School Musical i nya OKEJ :D köp den ifall du inte redan har det xD haha.
 
jao sen har vi haft gympeligympa och då valde jag redskap för att jag måste blir klar med det någon gång! haha o jag klarade att göra bakåtkullerbytta! HAHA xD whohoo *stolt* sen så klarade jag att gör en bakåtkullerbytta fast att man skulle landa isär med benen, öhh 8-) hahaha yes precis så! xD så nu har jag fått tre lr fyra till påskrifter av Kjellanbrellan ;P uhuu, jao sen var det SO, ganska slappt idag faktiskt :P några som skulle redovisa hade stuckit till stan o man ba JAHA här smiter man -.-' haha men min grupp har redan redovisat (a) så det är över, asså det är inge kul direkt tycker jag x) men ajja ;P.

Nu iaf så ska jag käka lite, kolla lite ämnen som jag behöver jobba framåt med, komma ifatt kallas det ^^ speciellt med matten men faktiskt så har jag bara två sidor att ta igen även om jag fick hoppa över dem men nej jag ska i varje fall försöka ;D. O juste ikväll så har jag fått biljett av mamma för att gå o kolla på några av hennes elever på Bergska som ska gå modevisning och visa massa kläder, vet inte om våran affär är med o sponsrar, kanske vem vet ^^.

and now I'm done, over and out! ^^ hehe tjingen på er (; <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är faktist inte så svårt att göra så där :P

Och jag måste säga att jag gillar din bild, jättefin är den :D :D

2007-02-07 @ 18:06:47
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHA okej, då kanske det inte är så konstigt att det du inte kan xD
Så lite så :D

2007-02-07 @ 18:34:35
URL: http://knasjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0