Alla hjärtans dag! <3

117812-65

Jaoo så var det alla hjärtans dag igen då, kärlekens daaaaaag ;D haha. Imorse fick jag en ros haha (: och nu innan jag kom hem så köpte jag en varsin semla åt päronen, haha med ett marsipanhjärta på ^^. Tack Lisa sötnos för smset :) <3 och Rebboo oxå x) haha <3. Men iih aa i skolan så hade friends satt upp lite hjärtan på fönstret för oasen där man kunde klistra upp små postitlappar, haha Anna och Ida skrev en men i år glömde jag :O skam på mig men aja (a). Sen Josephine hade skickat in en massa hälsningar i folkbladet så tack för det med! :D
Haha sen på matten, det var ett tag sen liksom..haha Olle började snacka lite och så tycker han typ om min nya mobil xD så han höll på med den och så ringde han ett videosamtal haha, kul prick det där ;). Jahaoo och senare sen så drog jag med mig Madde till Px2 för en liten fika, mitt syfte var att försöka träna lite på franskan tills imorn, har ju prov då xP haha trevligare att ta det med en fika :P.  Just det vi hade NO-prov idag och det var skitsvårt typ :| men i slutet så fick jag ordning på nästan alla frågor iaf. Skönt det. Öhm men idag fick vi oxå reda på vad vi fick på testen till de nationella (läsförståelse) i engelska och hej va dåligt det gick -.-'. Baaaah så nu måste jag köra råpluggning hära!! Weey och så har jag ju då äntligen sökt til gymnasiet..(a) så nu äre klart! HIHI men hörrni, ha en riktigt BRA FORTSATT ALLA HJÄRTANS DAG ! :D PUSSOKRAAAAAAAAAM <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

aawh och jag ba hade inga pengar på min mobil -.- MEN GLAD ALLA HJÄRTANS DAG ÄLSKLING (L)

2007-02-14 @ 18:12:25
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

aw va bra :) du är så söt !! Du ska få ett sms så fort jag får pengar igen :) (L)

2007-02-14 @ 18:39:58
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Sara

glad alla hjärtans dag :) hörrudu, checka min blogg snabbt om du vill, har liksom nämt dig där (: haha, (L)

2007-02-14 @ 20:16:07
URL: http://klompa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0