baah!

höhö hej, nu blir det ett typ tråkinlägg igen :| men asså jag har såå ont i magen..åuh så SURT! :P
och bluäääh på skolan just nu asså..sista timmen (svenska) såg vi slutet på Mozart-filmen som vi inte har hunnit se klart på musiklektionerna. Sen så har jag inge kul för alla andra e liksom me varandra, yeah kul de e -.-' men syslöjden går framåt faktiskt (a) och Maria fick stå ut med mitt gnäll, haha ^^ ne men jag gnällde inte men iaf. Sen jao så gick jag med Anna hem från skolan en bit o så *hejdå*, *gå till pappa*, *få skjuts* xD hehe! Han hade värsta lilla pojken som tydligen praoade där, ih ruligt xP så han fick stå själv en stund där :O undra om han klarade det ;P. När jag kom hem så var det första jag gjorde vara att smälla i mig en massa onyttigheter, jag har typ ätit hela tiden! xD haha men ska lägga mig snart, mår ej bra. Hoppas att det blir bättre imorron, men det tror jag för det "här" är ingen sjukdom direkt haha x). SÅ REBBOO JAG SKA KOMMA IALF! (a) (; huhu, meeen foks SEE YA !

Kommentarer
Postat av: Rebboo

YEEY

2007-02-09 @ 23:38:08
URL: http://rebboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0