bio ! haha

hahah hej hopp då ska jag berätta om idag då ^^.  wiiie först så ringde Anna och väckte mig, haha men jag kom ändå lite försent (a) till bion asså :P. yeah men den hann inte börja ^^ lr nej jag kom typ prick så xD. jao och den va skitkul! hahahah xD Boog och Elliots vilda vänner tror jag att den hette haha! mycket sevärd! hahah xD. o bara för att jag inte orkar skriva om den haha så kopierar jag från det jag skrev till Rebboo x).

C: HAHA vettuuu jag tyckte om filmen hahahah xD

R: HAHAHAH xD 

R: va handla den om ? 

C: *skriver skriver..*
R: JÄVLAR VA DU SKRIVER 
R: chrissy ?? 

C: djur haha ne men typ en björn som behandlades som ett husdjur haha han tyckte om det, och hans ägare Beth hade en show med han mm o så var det en elak jägare som hade kört på en get lr nått aa Elliot hette han o så blev dem polare sen björnen och geten..haha och så rånade dem en kiosk xD haha och så blev han tagen av polisen, geten hann undan haha o så blev hans ägare arg och sen showen dagen efter så kom geten tillbaka och då var björnen arg på den och så bråkade dem bakom skynket haha så för publiken såg det ut som att han höll på o döda den xD han hade ett rep såhär och det såg liksom ut som att han rensade han på tarmar hahaha xD såå han blev lite aggresiv så hon tog honom till skogen och lämnade dem där och blablabla och så kom jägarna efter några dar o så hände det massor han kunde inte skita i skogen, kunde inte fånga fisk (för han har ju inte levt som en björn förut) han längtade hem haha. Men i slutet så var det skitkul! xD haha alla djur och skit gick emot jägarna och ba FJOONG o haha de ägde!! xD HAHAHA mm o så ville björnen stanna  iskogen sen när Beth kom i helikoptern 
och hämtade han aa för hon trodde att han var i fara.
 
weheey xD där var den perfekta förklaringen ! xD hahahha. Tjjoohoo men hej jag och Anna tog lite bilder sen när vi gick ner på centrum, aah fördrev tiden på ICA xD. watch vad vi hittade ^^.

117812-77117812-78
mmm..gooodiiiis ^^               aahh FANTA :D
117812-79

haha står o kollar på typ tårtljus xD

hahah sen så gick vi till pappa och jag provade skor och Anna termobrallor, yeaah och imorron ska jag till Sälen ! WIIIEE :D. tihihii så liksom jag måste sätta igång och packa snart nanan yeah tänker ni det borde hon redan ha gjort men nej hej för er som inte visste så är jag rätt så seg xD haha ! meeen :P TOOODELOOO ;D <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

aw du är så söt som alltid kommenterar :)
JAG ÄLSKAR DIG MED (L)(L)(L)

2007-02-19 @ 17:54:39
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Lisa

HAHAHAA, DEN DÄR FILMEN ÄGER !! o så ba det dära piggsvinet.. "buddyyyyy" hahahahaha

2007-02-19 @ 19:23:10
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

jaaa, den är ju bäst på engelska! hahaha, inte kan man se den på svenska.. hahaha, sen när han ska säga "alla?" så han ba "every buddy?" hahahahahaah xD SÅ SÖÖT.

2007-02-19 @ 20:16:08
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

ahaaa... haha, ååhh, jag vill också gå på gratisbioo :O

2007-02-19 @ 21:09:09
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Rebboooooooo

ÅHH hahah men hallåå.. DU VA SEG PÅ SKRIVA LIKSOM xD

2007-02-20 @ 22:33:44
URL: http://rebboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0