dagen idag.

Öhm först så vill jag bara säga att Sara va söt du e liksom att du kommenterar just när jag kände att jag hade lite kommentarbrist xD (okej två tomma inlägg men ialf!). haha o ba för att jag såg att Lisa kommenterade nu så <3 till dig.

Jahao idag då, vi gick upp ganska sent, haha blev sent igår (a) mm så åt vi frukost. Sen så åkte vi ner och träffade massa andra av syrrans och her boyfriends friends ;). Vi fikade och jag tog en kladdkaka :O haha vadå direkt efter frukost xD höhö ja jag vet, hej matvrak -.-' men det var gott iaf (a). Wiiie ja sen så shoppade vi lite..åh och ett par skor som jag hade lagt undan för att jag var osäker på storleken passade inte "/ ih hata mina fötter! :P Men jag köpte iaf den här fina tunikan från Gina Tricot :).

117812-76

Efter det så åkte vi hem igen och då skulle syrran gå ut med Fiffi och jag orkade inte följa med (a) haha fy mig xP. Istället så stannade jag kvar och ritade på min teckning till bilden. Vi håller på med popkonst nu och jag ritar av en bild på Madde och mig. Är faktiskt rätt så nöjd hittils men den e långtifrån klar. Det ska fixas en massa efter att den är avmålad o klar, då börjar det riktiga jobbet mohaha x). Men jag ska iaf lägga in en bild här eller två liksom den riktiga bilden och den jag gör. ^^

117812-74 117812-75

Japp så det sysslade jag med ;D. Sen vare mat, korvstroganoff :D iih det är såhäääääääär gott!! Yeah sen kom päronen så det var dags att åka hem igen ^^ höhö och jaa in på msn och så som vanligt..inte så roligt idag måste jag säga..:P men men haha jag pratade med Caroline ett tag, det var längesen :). För alla som undrar så är det en kompis i Skara. Jag lärde känna henne genom min farmor och farfar, de har sommarstuga på samma väg liksom ett hus emellan. Sen så började vi att brevväxla och på den vägen är det. Haha nu blir det msn ist, måste faktiskt medge att det var roligare att få brev (a) men vad gör man med dagens mekanik, det är ju praktiskt xD haha. Så fick man reda på lite saker o ba :O jahapp liksom..mm haha sen på myspace jag skrev till han Stenhammar, han verkade trevlig, ska tydligen ut med ett album snart lr vad det va. ;) Iiih men på tisdag ska jag till Sälen :D åka skidor o ha mig!! nana o så ba åker igenom Örebroooooo..(a) men ajja och så ba ringde Anna o frågade om jag ville följa med på gratisbio imorron klockan 09.00 haha liksom hej dags o lägga sig då kanske?! (a) HAHA xD. Hon ville gärna ha med sig nån, ist för att sitta där med sin lillebror och hans kompis :P. hahaha jaja TJINGELINGEN PÅ ER! ;D <3 <3

juste..tihi nu har jag fått mina små små stumpar till naglar målade av Sophias kompis igår så nu ska jag LÅTA BLI ATT BITA! haha :O måste klara det iihh! o sen ba så såg jag på löpsedeln idag att Britney Spears har rakat av sig håret !! :O hallååå hon e ju konstig xD.

Kommentarer
Postat av: Lisa

VILKEN FIN TUNIKA!! :O *vill ha* O VILKEN FIN BILD :D:D *kommentera ännu mer*

2007-02-19 @ 00:10:41
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Kelly

Supersöt klänning! man kanske borde köpa en sån.... :-) men de e väl slut överallt nu!

2007-02-24 @ 21:59:00
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0