finally!

haha jahapp då var jag väl klar med bloggen då! får se ifall jag ändrar nått sen men såhär är det iaf tänkt att det ska se ut..typ haha x) yeah oh gush va trött jag e nu, (a) skulle bara liksom meddela er om att jag finns, haha nerå men ojojoj vad jag skrattade åt Lisa på msn hahaha iih det var såhäääääääär kul xD hahahaha! hihi och Rebboo ba gjorde ordning madrass åt mig o allt <3 aw snutteplutt :), ih på lördag på lördag! vi ska rocka fett! hahah xD YEAH o så ba träffa alla igen, iih <3 <3 men ajja tjarråå och gonattää' vi hörs o syns, pussokram ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ska du SOVA hos rebbo på lördag? :O

2007-02-07 @ 00:32:02
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0