* home sweet home!

JAG HATAR ATT ÅKA BIL ! speciellt i fem hela timmar! -.-' typ lite mer :P. åh va jobbigt det är! jag får ju bilsätessmak i rumpan xP JUSTE och det är inte kul! haha xD.

men iih jag ska lägga in en supertjusig bild på mig i min skidoutfit, haha mamma skulle ta bild då haha o så ba hör jag *PIP* haha o jag ba "MEN MAMMA DU FILMAR JU! xD" o hon ba "NEE :O" hahaha o jag ba "JOO! ^^ xD haha" ih hihi det var kul xD.

117812-81
 
haha men bästa var ändå när vi hade sett på Förkväll och så kunde man vara med och tävla om ett singstar mm haha o så var frågan "vilket år ställde Anna Book upp med låten, ABC?" haha o så var det två svarsalternativ och mamma stod värsta beredda hahaha o så var det "2006 eller 1986" haha o mamma stod jättekoncentrerad haha o sen när de kom fram hon ba 86!! *jättesäker* hahahahah xD AHAHAHHAHAHA åh såå kul xD hahaha ne men hallå alla vet väl att det var förra året juu 8-) haha xD.

sen en annan kul grej, mamma hade köpt en ljus jättestor RUND limpa haha som jag skulle skära o så liksom det första som kom upp i huvudet var AHA *skär som en tårtbotten* HAHAHA o så kom Sophia o ba började asgarva -.-' men halluw jag skärde faktiskt en liten bit utav den runda, det gick aldeles utmärkt! xD jaja så kan det gå höhö (a) :P.

första dagen vi åkte skidor då så var det S.V.I.N.K.A.L.L.T !!! BOKSTAVLIGT TALAT  ALLTSÅ!! xD hahaha. mina tår frös ju nästan till is -.- haha men vi åkte EN gång iaf hahah och nästa dag tog vi de resterande tre ^^ vadå vi åker inte så fruktansvärt mkt skidor, liksom syrran var sjuk :O "/ och pappa var hemma och tog hand om affärn och hade ont i ryggen hehe men i påsk då det är varmt och skönt så SKA DET BLI ATT ÅKA AV! :D weeey och så skulle vi på After Ski och så skulle jag ta kort då..haha trodde ju att det skulle vara någorlunda snygga boys MEN NEHE där står det två dansbandsgubbar o försöker rocka xD hahaha -.- hej jag blev uttråkad men okej det var lite drag iaf för att alla ungdomar som var där drog igång lite och så körde de några gamla godingar med bakgrundsmusik ^^ yeah yeah o så ba ville jag åka till högfjällets after ski MEN TROR NI INTE ATT DÅ ÄR DTE TREE gubbar som står och sitter o lirar assåå heeeej va KUL xD hahaha INTE -.- men lite trevligt iaf :). Det var min historia om denna trip till Sälen ;D tjipp tjipp..nu äre Andreas Johnssson i Melodifestivalen :D HEEEJDÅÅÅ <3 o juste Liiisaaa vad söt du är med dina små kommentarer haha, jag har saknat dig oxå ! <3 (:


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, ååhh, jag vet inte ifall det är som din gula faktiskt! :o ingen aning.. haha! xD men åhh den röda är typ favorit just nu. om du ville veta. xD HAHA, o vadååå, mina kommentarer stämde ju liksååååååm. höhöhö (L)(L)(L) big löv ^^ haha !

2007-02-24 @ 21:37:29
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Jessica

Under wrapper har du den här koden:

#wrapper {
clear:none;
margin: 30px auto;
padding: 0px;
width: 830px;
background-color: #FFFFFF;
border: 2px solid #7DC8DD;
}

Så ändrar du bara färgerna och så :) höhö *förklarar bättre på msn om du inte förstår*

2007-02-24 @ 22:00:56
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0