iih vilken helg ! :) <3

117812-61

assåå ååh först o främst vill jag tacka dig Rebbo för en jätterolig helg !! IIHH I LOVE YOUUU <3 <3 <3
o jag ba hade skrivit vääääärsta milslånga inlägget ju o så ba hade jag blivit utloggad :( !! ÅÅHHHH BAAJS men aah åh jag som hade fått till det så braa...ajja here it goes again då..

hahaha asså det var såå roligt iih ehm men först då så hämtade Rebbo mig på centralen och vi åkte hem till henne och lämnade väskor o sådär, åt lite ^^ sen ringde vi till Jessan och så mätte vi henne och Kiim på stan. haha och så när vi kommer till Åhléns *går runt och hittar ett bord med en massa hattar på* haha och så kommer det in en gubbe med hatt o ba: hej jag är hattbög, kan inte jag få köpa en hatt till er? haha o vi ba EHH :| stiick typ haha xD mm o så till Rebboo sa han: om jag vore din morfar så skulle vi ha väldigt kul tror jag! :) hahahaha xD seriöst haha xD haha Kim höll på att börja tjuta så kul var det o så till Jessan ba: Du är ju knäpp xD hahah o sen ba såg han mig i ögonen o sa: du kommer att bli skådespelare det är jag helt säker på . hahaha okeej HAHA o sen ba LOVA mig det! hahah och han hade tydligen både varit lärare och skådespelare haha (säkert 8-)) xD yeah han va konstig. haha sen sprang vi till TELENOR för att Rebbo hade tydligen ingen MMStjänst lr nått på sin mobil och hah därinne så skulle hon använda deras HOTLINE haha xD och ehm det gick ju bra, inte 8-) haha hon har ju COMVIQ xD HAHAHAHA ! de höll på värsta länge med personnummer o skit och de kundeinte hitta hennes nummer. hahha xD sen knallade vi vidare till GRATISTOALETT lr nått haha inne på bion o jag o rebbo ba kom ut samtidigt haha det var kul xD. efter det så gick vi till gina tricot och sen till JC och där köpte jag o Rebbo ett varsitt linne :). Ah så skulle vi till Montis och äta jättegod glass, ih och det var den verkligen ! haha och där hände det roligaste HAHAHAHAHA xD Kim ba hade med sig en tysk tidning o så sa hon att i all tyska tidningar så har de sånahära bilder *visar* i all tyska tidningar i slutet haha o vi ba hahahah xD o så Jessan tog tidninge o ba VA? :S haha o bläddrade tillbaka hahahahhhah ni fattar inte hur kul det såg ut HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA jag dog hahahh xD. Yepp sen ringde jag Idaa och hon kom och vi *kramkram* HEEEJ :D sa inte så mkt haha men en grej sa vi o det va Ida pekade på nått vid glassen o så hörde jag att hon tyckte att ngt va gott o så typ nöt lr nått o så trodde jag att hon menade kokosen som jag hade ätit haha, mm o jag sa : ÅÅH DEN E JÄTTEGOD! :D haha o hon ba: VA?! :S nöten ? HAHAHAHA xD haha o jag ba: NEEEJ KOKOSEN ! hahaha iih det var kul hahahah xD men sen så sa vi hejdå iih åh men det var kul att träffas Ida :) <3 <3. Jaoo så gick vi till tunnelbanan och sa hejdå till Jessan :( <3, Kim följde med oss en bit men sen sa vi även hejdå till henne ^^. Ja så sen satt jag i Rebbo på tåget och gick av vid Liljeholmen för att köpa grejerna till marängswischen vi skulle göra haha o så var jag bara tvungen att säga åt R att ta kort på ÄGG-hyllan haha! xD så väntade vi på killen som packade upp bananer tills vi fick ett par fina och sen betalade vi. haha så ville Rebbo ringa till Johan o så EFTER en stunds tjatande av mig  haha så vågade hon ringa iaf FYRA toner hahaha xD men det spelade ingen roll för han ringde upp henne hahaha xD yeah det var kul men orkar inte skriva xD haha. Jao så åkte vi hem , satte oss vi datorn, målade och skrev på bananerna hahaha och tog kort med dem och Rix Fmtröjorna MED MIVEA ! haha ^^ hihihi, så BRA xD äkta BIAATCHSTÄMNING VI FICK TILL DÄR! :) *ett måste* ;) <3. Ih så kom vi på att vi skulle göra marängswischen innan Melodifestivalen, hahah o så var deras elvisp i disken hahha så vi fick vispa för hand HAHAHAHA och det var så kul hahahha det tog sån tid och sån kraft hahahah men hej vi e starka right ? ;) HAHAHA xD RINNANDE GRÄDDE xD hahahha ! yeah o sen massa massa maränger o chokladsås, mm o bananer o glass ! ooh :). Melodifestivalen var väl ganska bra MEN Jimmy skulle gått vidare ist för hon den där läraren ju -.-' haha men THE ARK va bra as always :D jaaa. Jag hade fått en plansch av Kim på Danny haha o så ba la vi den i R's säng ahahaha o tog kort haha dte var skitroligt xD haha o så skulle jag sova med Chippen under kudden haha men jag bytte till Dhaaaaniii hahah xD SÅKLART xD ööhhmm..8-) men Chippen har iaf en Sunblock till flickvän -.-. o Rebbo ba Johaaaaaaan^(a) AHAHAHA ! xD yeah sen så slocknade vi vid typ 02:00 ^^. Till dag två då, så gick vi upp ganska skapligt, gjorde iordning oss och posade med Rebboos poilströjor o mössor haha ih så söta o heta vi är assååå xD hahahha..yeah sen fick vi tacos och sen skulle jag hem :( men aah det var iaf jätteruuuuuuuuligt att få vara hos dig REBBOO :) <3 och att träffa flicksen ^^, synd bara att inte Lisa kunde komma "/ men men. YEAAAAAAAAAAH. TODELOOO!

för mer bilder, kolla in http://loovemusiic.bilddagboken.se/ eller här under i lite mindre format xD haha ganska mkt mindre (a).

117812-62

Kommentarer
Postat av: Lisa

vetu, jag älskar dig :)

2007-02-11 @ 20:43:39
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: CHERRIII

men hallåå underbarisch ! :O (L)(L)(L)

2007-02-11 @ 20:47:48
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHA GUD VAD ALLA SKA HÅLLA PÅ OM BILDERNA DÅ :O Ni vågade bara inte kommentera det ju -.- hahahaha (a)

2007-02-11 @ 20:48:35
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: Jessica

o du , btw det var jättekul att träffa dig (L)

2007-02-11 @ 20:49:03
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: rebboo

BEEJBIII

2007-02-12 @ 20:08:47
URL: http://rebboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0