lite om idag ^^

hallååå först vill jag typ uppmärksamma dem som läser min blogg xD (a) TACK lr nått ^^. Det var gulligt av er att kommentera <3.

jaoo sen så blir jag så glad när ni tyckte mitt hår blev fint :D det är jätteskönt o luftigt faktiskt! haha.

yeah sen idag på sången så blev jag lite glaaader oxå, för den nya körledaren vi har eftersom att den andra är mammaledig och den här nya är lite konstig men hon tar sig, det är alltid så i början lr? x).
men iaf hon sa att hon tycker att jag har en jättefin röst o jag ba iih *leeeeeeeeeer* hahah (a).
weey osså när jag kom hem då så har jag kollat lite på ett klipp Madde filmade igår moahaha det är riktigt kul haha enligt mig iaf xD men för risk att skämma ut mig själv så tänker jag inte lägga ut det här eller jag kanske inte ens vet hur man gör hahaha xP. men jag tror att Rebboo tyckte det var kul haha hon skrev "hahaha du imiterar en tjockis eller nått HAHA! xD" HAHAHA yes I did (a) haha och sen en annan hahah åh och Maria garvar så dant (dant är ett väldigt grovt östgötskt ord haha xD) och HERREGUD jag älskar hennes skratt, det är helt haha man börjar asgarva själv och det är så roligt att hålla på för hon skrattar nästan jämt åt mig hahah xD o jag visste inte att dem filmade först :O haha så jag ba "NE MEN FILMAR NI? :O:O" o sen ba "FAAAAAAAAAAAAAN xD" hahahahhahaha!! egentligen så måste ni se haha meeeen öhm... :D sen så måste ni kolla in skorna här nedanför höhö, jag måste verkligen ha ett par rejäla vinterskor SOM jag kan ha till mina lite hängiga jeans, haha jag menar hur ser det ut om man går med stövlar till dem 8-) men iaf TJINGTJONGLUFTBALLONG HAHA! :D 

117812-83

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj, fyra inlägg xD hhaha, fint hår baby (L)

2007-02-27 @ 20:46:57
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Madeleine

*fniss* så glömsk du är.. sånadäringa skor har Monica?

2007-02-27 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0