Melodifestivalen!

Weeey Måns gick vidare och wiiie han kan ju dansa hur bra somhelst! :D jag röstade haha och på Nanne Grönvall om ni ville veta höhö x). Men dessvärre kom hon bara till andra chansen, men det är bra det med ;D. Sebastians låt var bra men inte bäst :P. Det blev att jag följde med på dopet iaf, slapp vara ensam hela dagen hihi och Cornelia som lilla tjejen heter är såå söt iih en riktig liten pärla :)..men nu är de ute o flänger haha, syrrans kompis frågade om jag inte skulle med, men det var ju åldersgräns så njaa better luck next time maybe ^^. Så jag har suttit och kollat på melodifestivalen hehe och medans det så lagade jag mat (hamburgare) haha gick väl o äta xD HAHA jauu sen så nu äre godis o zingo <3. Chipsen tar vi sen (a). Jag har myst lite med Fiffi ^^ haha och så ba skällde hon när jag nös förut men det är vanligt höhö hon brukar göra så! Åh o bakom mig så är deras stooora uppblåstbara säng haha som jag får låna :) fast först ska jag se klart på filmen Rat Race. Har sett den förut men äsch den är rolig xD ;P.. jaja o så ba yeah det är ju verkligen jättekul att skriva här när det känns som att ingen bryr sig -.- aa men hoppas att alla har det så kul var ni än är.
with love / Cherri..

Kommentarer
Postat av: Sara

månsärbäst :D (L)

2007-02-18 @ 21:12:58
URL: http://klompa.blogg.se
Postat av: Sara

hahahha !! ehm..ja de gör dom, dom är inte blyga inte xD

2007-02-18 @ 22:02:31
URL: http://klompa.blogg.se
Postat av: Lisa

jag bryr mej!

2007-02-18 @ 23:18:38
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0