my love ^^

hehe alltså inlägget här under, det är liksom tankar jag har hela tiden men jag går inte omkring o deppar precis så nu ska jag skriva ett lite mer roligare inlägg I think xD haha. jag har varit på dansen nudå och det är lite komiskt att vi ska dansa till "My Love" med Justin Timberlake, liksom allt handlar om honom nu känns det som, han är överallt och hans låtar speciellt hehe ;P. men åh dansen vi ska ha e värsta coola tycker jag iaf, ba "dunsdunsduns"ni vet den där konstiga takten som är i låten och typ alla "dadadadarataa" xD haha åh jag är så dålig på att liksom försöka överföra ljud HAHA xD meen ja ni som kan den vet hur det ska vara (a). yeaah och så pratade jag lite med Amanda och hon är tydligen inte heller klar med sin dans, jag ba PHHUU :D haha typ (a) men vadå jag vill inte vara ensam! ska ta ett snack med Maria oxå så jag vet lite, och hoppas att vi ska ha samma dag annars dör jag :| seriöst!! mhm och så ville jag se House of Carters men nej så visar dem det typ inte nu :O bara för att jag har råkat missa alla andra gånger ååhh :(. Nick Carter är liksom såhäääär het inte så många ä för det finns hetare höhöh! ni fattar ;D. haha o så ba kom det på reklam nu ahha det kanske är 19.35 :D haha vi får se helt enkelt. men nu ska jag försöka sätta mig med matten och musikteorin! :S alltså haha jag ska ta lite mat och skriva samtidigt (a) går inte bara o plugga ju, hehehe ^^ köttbullar och hasselbackspotatis :). såå det var allt för mig TJOHEEEJ (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0