News

HAHA jaa bara för att vi var tvungna att antingen kolla på rapport, aktuellt lr nått sånt mahaha för att vi slapp So:n förut efter skridskorna ;D. Där ba på regionala nyheter så sa dem att forskarna hade hittat värsta lösningen på hjärttransplantationer (shit långt ord xD) mm och det är liksom ont om sånna så nu har dem uppfunnit en slags hjärtpump :O typ hård och silvrig tänk typ radioaktiv lr nått haha nee tror jag inte men häftigt vare! ^^ men hallå snart kan vi säkert inte dö heller xD de ba kommer på massa hela tiden o typ om 50 år så går väl jorden under om inte det här med växthuseffekten ordnar sig :|. Häromdagen så blev jag så upprörd för jag såg en bil som stod och gick liksom utan att nån satt i, vadå slösa! Men det värsta är ju att det kommer avgaser upp i luften och förstör ozonskicktet, omg säger jag bara, VI MÅSTE GÖRA NÅTT! :O

Hehe sen nine o' clock så var det dags för LOST igen :D iih men shit alltså det är ett jädra krångligt program ju! xD HAHA men nu så klingar det till i huvudet ibland, så jag börjar få in grejer, liksom roligare när man fattar hahahha xD. Aa så satt jag o kollade på Top Model i reklampauserna haha och det är så kul! ^^ men han ni vet han bruuuna killen xP han e ju värsta fjollig haha men han e kul xD pappa ba: mm -.-
typ hahah xD. För jag påpekade hur fjollig han va så liksom aa..ni fattar (a).  Weey och jag är jätteglad för att jag hittade en sida om Våra bästa år!! iih liksom haha men dessvärre finns inte dem nyaste programmen ute än I think "/ men jag kan hålla mig uppdaterad ju (;
Iih och grattis Lisa till ditt MVG :D tjohoo undra vad jag kommer få :O det var nationella va? hehe.

TACK O HEJ :)

Kommentarer
Postat av: Kiim

jag är grymt orolig för växthus effekten :o !

2007-03-01 @ 12:10:31
Postat av: Sara

ja din rubrik säger mkt, nyheter. det där med VBÅ oaf :) shit pommes hit o så :O jag blev asglad när jag läste mitt gb, wiiiou! (L) nu vet jag vad jag ska göra när jag kommer hem, nanana x) (L)

2007-03-01 @ 14:44:42
URL: http://klompa.blogg.se
Postat av: Lisa

aawh, tack chrissy!! ja, det var nationella.. :) men alltså, typ, det tjänar typ ingenting till att få mvg i min familj. om du ville veta.. :P men tack så mkt! det värmer att du skriver det i din blogg o allt (L)(L)(L) gracias xP

2007-03-01 @ 15:55:27
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Lisa

det går inte att vara lugn. seriöst, förstår du hur ledsen jag är? min mamma bryr sig liksom inte.. mvg är inte bra.. det spelar liksom ingen roll.. ;/

2007-03-01 @ 16:10:20
URL: http://famoous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0