nice evening !

TJEEENAAA!!! :D

först o främst vill jag skänka Lisa en tanke..liksom jag lider med dig, du ska inte behöva höra sånt där och det är absolut inte sant! Ta inte åt dig, jag vet att det är svårt men det är oxå fel av den personen att säga sådana saker "/. gumman ta hand om dig, jag finns här för dig <3 bara att prata om du känner för det!! promise (L).

sen haha REBBOO det verkade som att du hade tråkigt när du skrev din senaste kommentar haha men det var sött :) HEY WIFE I LOVE YOU! <3 tiondetiondetionde will be the best! ;D.

sen ih Jessica, det var ju jättelängesen typ som vi "pratade"  saknar dig <3

Idaa, hallow du är UNDERBAR, glöm aldrig det (: <3 <3

sen åter till kvällen då ;D iih har haft tjejparty idag, fyllde ju år förra veckan så bjöd kompisarna today :)
det var verkligen jättekul! tack tjejer för en otroligt rolig kväll :D <3 först så åt vi gott, tacos á la Christine ;) haha sen så öppnade jag paket! fick jättefina grejjor, (kan lägga in bilder sen) sen gjorde jag efterrätt ^^ yeah gott gott, maränger, glass o choklaadsås! x) jaopp innan det så skulle tydligen ALLA köa in till toaletten hahahah, herreguud säger jag bara..mamma hade köpt såndär spolgrej så att det blir färg i toan o när Madde satt därinne hon ba till Maria som ahde gått innan : Mariaaa är du prinsessa? :O Maria: vadåå?? xD Madde: jamen det är ju blått i toaletten! haha sen så sa dem massa andra saker kommer inte ihåg men aah HEJ VA KUL DET VA, stod o asgarvade där uppe i köket haha xD *gjorde efterrätt* ih sen så skulle vi spela IDOL-spelet, o HEJ VA KUL DET VAR ! hahaha ;D japp lite kortfattat sådär men yeah haha jag fick tre stycken DIADEM xD haha bara för att jag önskade mig det haha men iaf, BREEDA diadem (a) höhö ^^. haha fick ett av mamma innan de kom hit o sen ba ett av Ida och ett av Anna x) huhu. men jag blev jättenöjd med allt! :) TJINGTJONG ! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är så snäll så jag vet inte. omtänksammare personlighet existerar inte!

2007-02-03 @ 00:51:42
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Jessica

Älskling I miss you to (L)

2007-02-03 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0